Доброго дня! Більше року спливло з часу попереднього звернення. Із розумінням ставлюся до того, що цей ганебний стовп є власністю "Укртелекому", але виходить, що цій організації байдужі життя й здоров'я перехожих, не кажучи вже про благоустрій обласного центру, зокрема вул. Москвіна. Ще раз прошу Вашого втручання.
Відповідь:

Добрий день, Олександре. Мені теж не подобається бездіяльність ПАТ «Укртелеком», і випадок, про який Ви пишете, не єдиний у місті. Тому навесні цього року виконком міської ради прийняв рішення «Про порядок заміни аварійних опор зв’язку на території Вінницької міської об’єднаної територіальної громади», яке регламентує механізм взаємодії між органами місцевого самоврядування та приватним структурами, які не виконують свої зобов’язання. Тож якщо ПАТ «Укртелеком» не усуне проблему, опору буде демонтовано силами комунальних підприємств міста. Дякую за небайдужість.


Переглядів: 1346
Поширень: 0