Платіжки у месенджер та збори будинку онлайн: у Вінниці розпочалася діджиталізація комунальних процесів

На допомогу у вирішенні комунальних питань приходять ІТ технології. Комунальні платіжки, повідомлення про ремонтні роботи та всі необхідні заяви можна побачити онлайн. Замість скандальних сусідських зборів опитування та онлайн голосування. Розробники додатку розповіли, як дійти злагоди з сусідами.

Якби ваш будинок був в інтернеті, яким би виглядав його месенджер? Про що говорили б сусіди та як це вплинуло на затишок у ваших оселях?

В наш час діджиталізації хочеться вирішувати всі нагальні потреби тиском однієї клавіші. Мрія кожного українця про комфортні надання комунальних послуг відтепер стали реальністю. Уявіть собі, що відтрепе працює онлайн платформа, яка дозволяє спростити життя і представникам комунальних структур і користувачам їхніх послуг.

Що таке Dah-online?

Як пояснив нашому журналісту співвласник додатку Віктор Бронюк, це зручний мобільний додаток, який допоможе контролювати рух коштів в реальному часі, деталізувати розмір внесків та робити оцінку якості послуг, зробить зручним пошук сусідів для вирішення адресних питань, в ньому можна проводити опитування онлайн, там зібрано всі договори протоколи та заяви, є довідник потрібних контактів.

«Це нова функціональна система, яка економить ваш час та налагоджує необхідні процеси упорядкування» — говорить Віктор Бронюк.

Цей додаток вже добре зарекомендував себе в Києві, Дніпрі, Запоріжжі, Вінниці та активно шириться всією Україною. Ним зручно користуватися, як мешканцям багатоквартирних будинків, так і мешканцям приватного сектору. Наразі додаток працює не лише в великих містах, а й в ОТГ.

«Ідея не нова, але потрібна. Я маю досвід роботи в міській раді та розумію всю проблематику комунального питання. Стикнувшись з рядом питань, як людина, що проживає в приватному будинку я розумію і зворотню сторону проблеми. Наш додаток створено для покращення комунікації, економії часу людей, покращення рівня надання комунальних послуг та виведення цієї сфери на новий рівень.» — коментує Віктор.

Внутрішній месенджер будинку дозволяє дізнатися про всі актуальні новини першими. Наприклад, можна миттєво проінформувати мешканців про відключення води, перевірку лічильників, тощо. Однією з необхідних функцій є збереження платіжної історії. Завдяки додатку можна швидко переглядати нарахування та навіть бачити список боржників.

«В нас вже готовий до роботи кабінети для: ОСББ, таунхаусів, для котеджних містечок. Зараз ми активно заключаємо меморандуми про співпрацю з міськими радами. Сьогодні ЖЕКи трансформуються в керуючі компанії, для них ми створюємо окремий кабінет. Цей процес потребує часу, для створення якісного функціоналу треба спілкуватися з усіма учасниками: органами місцевої влади, комунальними установами та користувачами послуг. Ми насамперед маємо розуміти, що потрібно людям. В Україні такого універсального додатку ще не було. Нашу програму ми запустили в лютому, працює вона досить успішно. В нас навіть є черга на підключення. В процесі роботи ми враховуємо всі побажання користувачів.»

Як це працює?

Все насправді дуже просто, потрібно:

Завантажити додаток Dah з App Store або Google Play

Вказати номер телефону та отримати код підтвердження.  Вказати адресу. Якщо не можете її знайти — потрібно повідомити службу підтримки проєкту. І все тепер ви та ваші сусіди під одним Дахом!




Переглядів: 3775
Поширень: 3

Останні новини