Ціни в «АТБ» як соціальна відповідальність

У відомій мережі розповіли про так званий соціальний кошик товарів

Наприкінці грудня кількість вінницьких магазинів «АТБ» збільшилася – відкрито нове торговельне підприємство на вулиці Космонавтів. Наразі в обласному центрі працюють шістнадцять маркетів цієї мережі. Мешканці міста вже давно оцінили низькі ціни та вигідні акції, вміють за різнокольоровими стикерами знайти продукцію, яку продають зі знижкою. Проте не всі покупці знають про те, що, крім всіляких спеціальних пропозицій і дисконтів, компанія пропонує особливо низькі ціни на деякі види продукції.

«У торговельній мережі «АТБ» діє соціальна програма щодо гарантування мінімальних цін на основні соціальні групи товарів: хліб, молоко, крупи, яйця тощо. Збереження мінімальної ціни на соціальний споживчий кошик – принципова та відповідальна позиція нашої компанії», – зазначила Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». Перераховані товари завжди продаються дешевше, ніж в інших торговельних точках. При цьому мережа формує ціни, які на 10–15% нижчі за середньоринкові. Компанія має власну філософію, завдяки якій якісні  товари доступні різним категоріям покупців. Це ще одне підтвердження того, що соціально відповідальне ведення бізнесу – одне з пріоритетних завдань корпорації.

До того ж саме поняття «соціально відповідальне ведення бізнесу» для «АТБ» не обмежується лише вигідною для покупців ціновою політикою. «У компанії працює понад 50 тисяч осіб. Тільки за минулий рік нам вдалося створити понад 7 тисяч нових робочих місць. За перші десять місяців 2018 року товарообіг у мережі становив понад 84 млрд грн.», – розповіла Наталія Шаповалова. Посилаючись на дані Державної фіскальної служби України, вона повідомила, що компанія залишається найбільшим платником податків у сфері оптової та роздрібної торгівлі. З такими показниками не виникає сумніву в тому, що «АТБ» є галузевим лідером, від успішної роботи якого в певному сенсі залежить економіка країни та добробут її громадян.

У чому ж секрет лідерства цієї мережі? Для початку розповімо  про підхід компанії до ведення бізнесу. По-перше, будь-який магазин «АТБ» – це дискаунтер, тобто торговельна точка з доступними цінами і широким асортиментом. По-друге, навіть у межах цього формату, який передбачає низькі ціни, команді «АТБ» вдалося мінімізувати всі супутні витрати (на рекламу, логістику тощо). По-третє, важливу роль зіграла ставка на масштаби. Компанія заробляє не на націнці, а на обсягах продажів. А вони величезні, якщо згадати, що згідно зі статистикою щодня в магазинах «АТБ» роблять покупки понад три з половиною мільйони (!) українців. Наразі мережа має 990 магазинів у 253 населених пунктах нашої країни. Враховуючи величезну кількість покупців, мережа може підписувати ексклюзивні договори з виробниками, які зацікавлені бути її партнерами (тож йдуть на поступки і згодні пропонувати знижки).

Для пересічного покупця все вищеперераховане означає привабливі ціни, які він бачить у магазині. Порівнюючи з багатьма іншими підприємствами торгівлі в регіоні, це дійсно унікальна пропозиція. І не може не радувати той факт, що з кожним тижнем кількість людей, які можуть нею скористатися, зростає. «АТБ» постійно відкриває нові магазини, даючи українцям впевненість в якості доступних продуктів і демонструючи високі стандарти європейського обслуговування.  Завдяки цьому зростає та розвивається споживча культура в нашій країні.


Переглядів: 10977
Поширень: 1

Останні новини