Цього року розпочнеться ремонт дороги за Гайсином, - Коровій

На Вінниччині у напрямку Немирова розпочали роботи по ремонту дороги. Ця ділянка входить до траси М-12 «Стрій – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка». Вона - одна із найдовших магістралей країни, у Вінницькій області  проходить через 5 районів і належить  до міжнародного коридору «Балтійське море – Чорне море».  На кордоні з Хмельниччиною ремонті роботи розпочалися ще торік. 

«Зараз на трасі від Хмельниччини до Вінниці йде активна фаза робіт. Вони тривають згідно з планом, вкладаються у всі графіки виконання. Розпочато роботи у напрямку Немирова, звісно,  є окремі проблемні питання, і вони стосуються фінансування. Цьогоріч на ремонт загальнодержавних доріг Вінниччини було виділено 1, 7 млрд грн. Проте, для того, аби завершити ремонт траси М-12, до Умані, необхідно іще 2 млрд грн., - зазначив голова Вінницької ОДА Валерій Коровій. – В напрямку Гайсина ми маємо одну  дуже проблемну ділянку  дороги. Вона протяжністю 4 кілометри, проте, там  варто робити капітальний ремонт, відремонтувати її не вдасться. Ми уже двічі виділяли кошти для того, аби скорегувати  проект.  Вартість тих чотирьох кілометрів дороги становить 160 млн грн.  Хочу для порівняння навести приклад – вартість одного кілометру середнього ремонту дороги становить від 7 до 10 млн грн. Та ділянка надзвичайно складна, проте в цьому році ми розпочнемо її ремонт».

«Перед нами стоїть завдання - за два-три роки зробити абсолютно якісні дороги між районними центрами Вінниччини», - про це повідомив голова Вінницької ОДА Валерій Коровій.  Регіон має 9, 5 тисяч кілометрів загальнодержавних доріг та 25 тисяч кілометрів комунальних. (Комунальні дороги – це ті, які в населеному пункті, державні – які ведуть з траси до населеного пункту.)Цьогоріч на ремонт загальнодержавних доріг було виділено 2,5 млрд. грн.. Проте цієї суми недостатньо аби зробити якісний ремонту усіх доріг регіону.

«Завдання, яке поставив Прем’єр – міністр полягає в тому, щоб за 2 роки зробити якісні дороги, які з’єднують обласні центри. До того ж, ми розпочали ремонтні дорожні роботи і між районними центрами. Ми провели нараду із представниками органів місцевого самоврядування, на яких зобов’язалиїх проводити (відповідно до їхніх можливостей)  ремонтні роботи на комунальних дорогах. У нас є дуже проблемні ділянки доріг – це траса, яка була прокладена на початку 90 –х р.р. з дуже неякісною основою у напрямку  Шпикова, Томашполя, потребують нагального ремонту і дороги в Крижопільському районі, тобто та Південна частина Вінницької області. Нині  розробляється проектно – кошторисна документація, як тільки вона буде зроблена, одразу розпочнемо ремонті роботи в тих районах, і ми будемо рухатися в напрямку ремонту й інших  доріг. Завдання, яке стоїть перед нами - за два - три роки зробити абсолютно якісні дороги між районними центрами Вінницьої обалсті». – зауважив голова Вінницької ОДА Валерій Коровій.

«Ті дороги, які з траси до села -  ми уже  виділили майже 700 млн.грн.  Провели активну роботу з представниками райжержадміністрацій, вони закладатимуть у своїх бюджетах кошти на ремонт, в середньому , двох доріг. І так щороку. Ремонти цих доріг мають бути якісними і відповідати стандартам.   Внаслідок децентралізації, місцеві бюджети зросли від 400 млн. грн. до 3 млрд. грн.  і це вже все залежить від господаря  населеного пункту- пустить він ці кошти на розвиток своєї громади, а отже й на місцеві дороги,  чи поставить на депозит, бо депутатський корпус на місцевому рівні не може визначити куди ці кошти спрямувати», - розповідає голова Вінницької ОДА Валерій Коровій. – Для того щоб ремонтувати дороги потрібно не тільки кошти, потрібно сформувати середовище яке б давало можливість ефективно ці кошти опановувати і відповідно в установлені терміни. Ми створюємо усі умови щоб у Вінницьку область приходили  компанії, які вироблятимуть асфальтобетон. Ось приміром, в області запрацює завод , який випускатиме  300 тон асфальту за годину, це тоді коли, старі заводи випускають лише по 40-50 тон за годину. Така велика продуктивність заводу зменшить собівартість асфальту, відтак і дороги на 20-30%.  Тому ми прагнемо максимально створити передумови для того, щоб у Вінницьку область входили нові компанії, які б могли надавати якісні послуги», – додав голова ОДА Валерій Коровій.




Переглядів: 6808
Поширень: 2

Останні новини