Хто там? Що стукає спереду

Досить непоганий китайський кросовер Чері Тігго 7 може дратувати найтерпеливішого водія. Стукіт. Зайві звуки в підвісці можуть просто діяти на нерви, можуть насторожувати водія. В будь-який момент можна звернутись в магазин https://kitaec.ua/, де нададуть необхідну консультацію. Але треба бути готовим до всього.

Де причина стукоту

Нічого складного в передній підвісці Чері Тігго 7 немає. Вона мало відрізняється від підвісок багатьох сучасних бюджетних автомобілів. Ззаду на кросовер встановлено багатоважільну підвіску, яка не приносить власникам неприємностей.

Спереду інженери встановили теж не надто складний МакФерсон. Але він вміє пограти на нервах. При переїзді мілких нерівностей передня підвіска на Тігго 7 може гриміти. Це виносить мозок не тільки водіям, але й пасажирам. Ніякого криміналу в цьому немає, але в причинах варто розібратись.

Стійки стабілізатора

Коли ми купляємо китайську техніку, варто пам'ятати, що гумові вироби в будь-якому випадку, не достатньо гарної якості. Це стосується також пильовиків стійок стабілізатору. З плином часу пильовики можуть розтріскуватись, що призводить до проникнення води та пилу всередину кульового пальця.

Це призводить до підсиленого зносу вузла. Аби цьому запобігти, слід контролювати стан пильовика, крім того, непогано було б придивитись до стану стопорних кілець, які фіксують пильовик. Саме це в першу чергу забезпечить герметичність кульових пальців та запобігне проникненню вологи та пилу всередину.

Втулки стабілізатора

Звичайно, причина криється так само в якості гуми. Пісок, реагенти, вода потрапляють на втулки та швидко їх зношують. Перевірити їх можна самотужки. У будь-який спосіб можна відкрутити стійки стабілізатора, похитати стабілізатор та впевнитися у тому, що втулки поводяться достойно.

При будь-якому люфтові стабілізатора в районі втулок можна робити висновок про їх зніс. Також треба мати на увазі, що піднятий відкручений стабілізатор не має самовільно приймати первинне положення.

Також були випадки, коли проста протяжка втулок стабілізаторів, що закручені з заводу, змогла виправити цю прикру несправність. Для цього потрібно зробити наступне:

    Машина має стояти виключно на землі. Автомобіль розхитується. Втулки потрібно змастити графітовим мастилом, а не Літолом. Обидва хомути прожимаються знову.

Скрип в цьому випадку має зникнути.


Переглядів: 5098
Поширень: 0

Останні новини