Минулих вихідних в Калинівці відбувся фінал української дрег-рейсинг серії

Третій, фінальний, етап найпотужніших перегонів країни – нової професійної Української дрег-рейсинг серії – відбувся четвертого серпня на аеродромі Калинівки. Такі змагання відбуваються під Вінницею вже 9-й рік поспіль. Захід пройшов за підтримки Вінницької міської ради та міського голови Сергія Моргунова. Він був присвячений пам’яті віце-президента Вінницької федерації дрег-рейсингу та дріфту Олега Тітка.

В 2018 році Вінницька федерація дрег-рейсингу і дріфту та Андрій Гальчинський заснувала нову професійну Українську дрег-рейсинг серію PROUDRS (Professional Ukrainian Dragrasing Series), що також отримала комерційну назву Belshina Dragracing Pro Competitions of Ukraine. Було прийняте рішення про те, що тільки надпотужні та швидкі авто, які проходять дистанцію 402 метри не більше ніж за 13 секунд, братимуть участь у змаганні.

Перший етап відбувся в Одесі 26 травня та одразу підняв планку організації на якісно високий рівень. Починаючи з класів автомобілів, регламенту змагань, реклами змагань, процедури реєстрації пілотів, інфраструктури для глядачів до рекордного призового фонду у розмірі понад 30000 доларів. Другий етап, що пройшов у Луцьку 24 червня, зібрав понад 45 професійних дрегстерів. Фінальний етап у Калинівці подарував глядачам неймовірні заїзди та незабутні враження. Їх зібралося кілька тисяч. Кращі місця були на VIP-трибунах. Але переважна більшість вболівальників, яких було кілька тисяч, зайняли стоячі місця позаду огороджень.

Повтори цікавих епізодів та результати перегонів можна було спостерігати на великому екрані. Допомагали зрозуміти події два професійних коментатори, які мали почуття гумору та доброзичливо ставилися до всіх без винятку пілотів. Навіть до тих, хто з певних причин не міг дістатися фінішу чи через технічну поламку загальмував на старті. Були й серйозні аварії, коли горіли мотори, заміна яких коштує на рівні десяти тисяч доларів. Але це не засмучувало гонщиків, для яких головним є спортивний азарт і завзятість!

Спочатку відбулися швидкісні заїзди із мотодрагрейсингу у різних класах. Тут запам’яталася впевнена перемога Олексія Черепа (Одеса), мотоцикл якого розвивав швидкість до 250 км/год.

В автомобільних перегонах взяли участь не лише представники різних регіонів України, але у сусідніх Молдови, Польщі і Білорусі. Приміром, стартував чемпіон Молдови та Румунії Ігор Врабіє. Поляк Гжегош Сташевський виступав на автівці рекордною потужністю 2500 кінських сил. Він є володарем титулу King of Europe, чемпіоном і рекордсменом Європи, чемпіоном Польщі. У деяких заїздах Гжегош Сташевський програмував свої бортові комп’ютери не на повну потужність, адже враховував рівень, потенціал і показаний час на попередніх заїздах опонентів.

Родзинкою став виступ у спеціальній категорії традиційних машин, які можна щоденно побачити на наших вулицях. Із заводу вони поставлялися із потужністю 450-500 л.с., а після доопрацювання вона зростала майже удвічі. Приміром, дивував допотопний «Москвич», який непогано змагався із іномарками. Та «Нива», яка прославилася своєю перемогою над «Порше» (чотири рази поспіль!) на перегонах в Криму до його анексії.



Переглядів: 2041
Поширень: 0

Останні новини