Інновації в «АТБ»: як змінилися супермаркети мережі за останні роки

Сучасний формат і нова концепція

Будучи лідером українського ритейлу, компанія «АТБ» постійно тестує та впроваджує інноваційні рішення. Послуговуючись прикладом провідних європейських корпорацій Lidl і Aldi, торговельна мережа «АТБ» з 2016 року почала змінювати концепцію. Крім уже звичних жителям Вінниці й області біло-синіх маркетів стали відкривати так звані чорні «АТБ». Вони не тільки мають інший екстер'єр – це магазини нового формату. Під час їхнього спорудження застосовані новітні технології енергозбереження, енергоефективності, освітлення, у торгових залах використані нові стандарти викладки товарів. Дискаунтери мережі, які цілодобово, без вихідних, перерв і переобліків працюють у 275 містах країни, включаючи й нашу Вінницю, вельми комфортні для покупців. Сучасні системи освітлення та рекуперації тепла, яке збирають від роботи холодильного обладнання та направляють на опалення приміщень, дозволяють заощаджувати на енергоносіях приблизно 70%.

Щорічно «АТБ» відкриває майже сотню нових маркетів, а п'ятдесят модернізує. Оновлені магазини стають стартовим майданчиком, показуючи напрямок розвитку та задаючи темп усьому продуктовому ритейлу.

«АТБ» демонструє найсучасніші рішення у сфері роздрібної торгівлі, будівництва й енергозбереження. Це система LED-освітлення, утеплення приміщень, нові стандарти викладки товарів у торговому залі, організація зручних паркувань біля магазинів мережі.

Диджиталізація та відкриття

Разом із тим «АТБ» постійно розширює географію своєї присутності, підкорюючи нові регіони. Торік відкрили перші такі дискаунтери в Чернівецькій і Закарпатській областях. З 2018 року в мережі впроваджують експериментальну концепцію «магазинів біля будинку» – це невеликі маркети «АТБ-Express», які розташовані поруч із вашим місцем проживання та завжди відкриті.

Останніми роками у магазинах мережі створюють нові відділи: «Піца на замовлення», «Курка гриль», «Власна випічка», «Власна кав'ярня», «М'яке морозиво», «Пиво та напої на розлив», «Свіже м'ясо» та багато інших. Уважно вивчаючи запити і потреби клієнтів, яких в «АТБ» традиційно вважають рівноправними партнерами по бізнесу, компанія розширює асортимент продукції власного виробництва. Корпорація володіє чотирма власними торговими марками, які охоплюють усі цінові категорії.

Водночас компанія проводить модернізацію своїх магазинів і впроваджує інноваційні диджитал-рішення. На касах можна розрахуватися, використовуючи мобільний телефон із системою Android і підтримкою NFC, запущено сервіс Apple Pay – клієнти можуть заплатити за покупки одним дотиком свого іPhone.

На зміну застарілій і скасованій торік книзі скарг і пропозицій в «АТБ» прийшов інноваційний «АТБОТ». Цей віртуальний помічник спілкується з клієнтами, приймає пропозиції, надає будь-яку інформацію та навіть може записати на співбесіду кожного, хто бажає отримати роботу в компанії.

Корпорація «АТБ» створила одну з найбільш розвинених логістичних інфраструктур у країні. У різних регіонах працюють дев'ять мультитемпературних складських центрів європейського зразка, є власний вантажний автопарк (7 колон, більш як 600 машин).

У 24 областях країни, у тому числі й у Вінницькій, уже відкрили 1082 супермаркети даної мережі. Для клієнтів дуже важливо, що ціна будь-якого продукту з більш ніж 3,5-тисячного асортименту, як правило, на 10–15% нижча за середньоринкову.

Екологічні рішення галузевого лідера

Паралельно з розвитком бізнесу компанія інвестує величезні кошти в екологічні проєкти. Торік у супермаркетах з'явилися інноваційні пакети з особливою біорозкладною добавкою.

Такий пластик, на відміну від звичайного, під впливом температури, тиску чи яскравого світла здатний згодом розпадатися на дрібні частинки, не виділяючи в атмосферу токсинів. Також клієнти можуть придбати багаторазові зручні екоторбинки різних дизайнів. У лютому цього року в двох сотнях магазинів мережі стартував цікавий експеримент. Покупцям запропонували гідну альтернативу великим пластиковим пакетам – місткі (до 25 кг) і екологічно безпечні ящики.

Вони виготовлені з переробленого картону і теж можуть бути після багаторазового використання відправлені на переробку. Передбачається, що новинку першими оцінять водії, оскільки така тара максимально зручна й ергономічна.


Переглядів: 15066
Поширень: 0

Останні новини