Парламентська меншість, яка минулої осені переважно підтримала багаторазове підвищення дорожніх штрафів, раптом – дозріла до протилежної ідеї. Заступник голови Партії регіонів прямо запропонував колегам зменшити ставки стягнень – бо ж ті на країну все одно не працюють.

Олександр ЄФРЕМОВ, народний депутат України: «Возникает ситуация, когда ГАИ вместо того, чтобы упорядочить движение и наказать виновника, занялись просто поборами тех людей, которые ездят на автомобилях. Когда сегодня разбитые дороги и людей штрафуют по 400 с лишним гривен за то, что они объезжают и тем самым переходят в другой ряд движения, а там стоит милиционер».

Подібна ініціатива, втім, далеко не перша – хіба що досі з такими виступали представники дрібніших фракцій. Та чи виллється вона цього разу у якесь рішення – теж невідомо. Парламентарі можуть дослухатися до офіційної статистики аварійності – невпинним покращенням показників якої ДАІ аргументує дієвість високих штрафів. Дарма що пересічні водії їй не надто довіряють. Юристи ж певні, що підвищені штрафи не виконали не лише виховного, а навіть і фіскального призначення.

Андрій ЮСОВ, незалежний експерт-правник, прокоментував ситуацію: «У нас зробили перший крок – підвищили штрафи. А другий крок не зробили. Не здійснено жодних дій, щоб зупинити корупцію в лавах ДАІ. Для водія набагато легше на місці вирішити питання з інспектором і аніж платити штраф у 500 гривень – дати хабаря 100 гривень».


Переглядів: 2461
Поширень: 0