Міністерство внутрішніх справ затвердило нову інструкцію діяльності підрозділів ДАІ, в роботу яких ввели ряд нововведень.

Тепер працівники ДАІ не мають права зупиняти автомобілі в разі відсутності талона про проходження державного технічного огляду, а також якщо номерні знаки розміщені в невстановленому місці або забруднені так, що з відстані 20 м неможливо прочитати, що на них написано, пише "Комерсант-Україна".

Зокрема, працівникам ДАІ пропонується патрулювати дороги на автомобілях із увімкненими світловими сигналами синього кольору, розміщувати наряди в місцях високої концентрації ДТП та проводити профілактичну роботу з водіями.

Згідно з наказом № 131 "Про затвердження змін до інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС", підписаним міністром внутрішніх справ Анатолієм Могильовим, в роботу ДАІ доданий ряд ключових нововведень.

Як повідомив керівник прес-служби департаменту ДАІ МВС Ігор Клопотій, нова інструкція орієнтує роботу співробітників на "профілактику ДТП і допомогу учасникам дорожнього руху".

"Про якість роботи інспекторів буде свідчити зниження кількості ДТП. Ми плануємо змінити імідж служби, яка виконує каральні функції, на користь забезпечення безаварійного дорожнього руху", - уточнив Клопотій.

Крім цього, з інструкції були вилучені положення про "відкриті", "приховані" і "змішані" способи патрулювання, що дозволяють інспекторам працювати на автомобілях без спеціального кольорографічного забарвлення і розпізнавальних знаків.

Крім цього, у новому документі відсутній розділ про поквартальне планування роботи патрулів ДПС і про звітність за підсумками планового періоду.

За новою інструкцією працівникам ДАІ дозволяється патрулювати дороги тільки на службових автомобілях з увімкненими світловими сигнальними пристроями синього кольору.

Зокрема, "мигалки" на автомобілях ДПС повинні бути постійно включені на трасах державного значення і між стаціонарними постами в межах території обслуговування. У межах міста допускається розміщення патрулів ДПС без світлових сигналів, виключно в місцях підвищеної концентрації ДТП.

"Місце найбільшої концентрації ДТП може змінюватися в залежності від багатьох факторів: часу доби, погодних умов", - зазначив Клопотій, додавши, що в столиці найбільш небезпечними вважаються Столичне шосе, проспект Перемоги та Кільцева дорога.

Він уточнив, що в Києві для забезпечення безпеки дорожнього руху щодня задіяно близько 400 співробітників ДАІ.


Переглядів: 3872
Поширень: 0