8 грудня у вінницькому торгово-розважальному комплексі «Магіцентр» відкрили двері своїх магазинів бренди «Bershka», «Stradivarius» та «Pull & Bear». Всі вони належать іспанському міжнародному холдингу «Inditex group» («Індітекс Груп»).

«Економічний і культурний потенціал Вінниці можна порівняти з такими містами-мільйонниками, як Київ та Одеса. І хоча до цих пір у нас були магазини тільки в Одесі, Дніпропетровську, Львові, Донецьку, Харкові та Києві, ми впевнені, що Вінниця проявить не меншу зацікавленість в якісному модному одязі», - так прокоментував рішення про відкриття магазинів директор компанії в Україні Сергій Дробишев.

Для довідки:

На сьогоднішній день, «Індітекс Груп» входить в першу трійку виробників стильного одягу за демократичними цінами. «Індітекс Груп» це: 5221 магазинів в 78 країнах світу, 8 концепцій моди, представлені брендами «Pull&Bear» («Пул енд Беа»), «Massimo Dutti» («Массімо Дутті»), «Bershka» («Бершка»), «Stradivarius» («Страдіваріус»), «Oysho» («Ойшо»), «Zara» («Зара»), «Home and Uterqüe» («Хоум енд Утерку»).
Основні складові успіху «Індітекс Груп» - це модний дизайн, якісні матеріали, невисокі ціни, регулярне оновлення асортименту (кожні 2 тижні). Саме ці якості задовольняють запити модниць і модників по всьому світу. А тепер вони дозволять вінничанам і жителям прилеглих міст оновлювати гардероб одягом, який не поступається дорогим моделям колекцій будинків моди Парижу та Мілану.
«Bershka» і «Pull & Bear» - це повсякденний невимушений молодіжний одяг та аксесуари, що враховують нові стильні тенденції двадцять першого століття.
«Stradivarius» - це широкий асортимент трендового повсякденного та елегантного одягу для молодих чоловіків і жінок, що підкреслює оригінальність образу.
"Як показує практика торгових центрів по всьому світу, магазини групи «Індітекс» - найулюбленіші і найбільш відвідувані в силу якості товару, асортименту і модних тенденцій. Тому ми віримо, що нові магазини дуже скоро полюбляться вінничанам.

Магазини «Індітекс Груп» розташувалися на другому поверсі ТРК «Магіцентр», і займають площу 1367 м2. Цілий супермаркет модного одягу!

Левова частка аудиторії споживачів ТРК «Магіцентр» - це молоді люди до 35 років, інноватори, модники і модниці, які цінують якість відомих торгових марок. Багатьом брендам не потрібна реклама, про них просто говорять, їх просто купують. Тому «Магіцентр» вибрав політику жорсткого відбору орендарів, віддаючи пріоритет відомим міжнародним брендам. У той же час, 90% асортименту відповідає середньому рівню доходу. Ми пишаємося тим, що в ТРК більшість брендів представлені ексклюзивно для м. Вінниці та центрального регіону України в цілому» - резюмувала керівник відділу оренди ТРК «Магіцентр» Бартенєва Ірина Юріївна.


Переглядів: 14167
Поширень: 0