ВАТ Володарка

«Володарка» виробляє понад 700 тисяч одиниць складних швейних виробів на рік. Чоловічі костюми, пальто, куртки, жіночі брюки та блейзери – асортимент виробів фабрики широкий. Оскільки лише за умов широкого асортименту можна втриматись на ринку», - розповів кореспондентові УКРІНФОРМу Леонід Гавриш.

Підприємство динамічно переоснащується, тримає високі показники продуктивності праці та якості. Щосезону – нові моделі, нові розробки, нові технології. Розширюється ринок збуту, як за кордон, так і в країні. За словами Л. Гавриша, торгівельна географія в Україні охоплює всі регіони.
Але таких підприємств із кожним роком залишається все менше. Винна – державна політика.

«Таких підприємств на Україні, які працюють і розвиваються - одиниці. Присутність дешевого, неякісного імпорту з Китаю, Турції та засилля секанд-хенду – головні вороги вітчизняної легкої промисловості, які залишають без роботи тисячі українських швачок», - стверджує Л. Гавриш.

За словами керівника, очільники потужних швейних об’єднань, вже вкотре нагадують владі на необхідність прийняття заходів на рівні держави для захисту вітчизняного виробника. Як вважає Л. Гавриш, законодавчі зміни вкрай необхідні.

«Якщо б держава дбала про розвиток своєї легкої промисловості, надала б наявним потужним швейним підприємствам законодавчий «карт-бланш» і вони «підтягнуть» інших. Галузь має шанс відродитись, якщо звільнити підприємства від податку на прибуток, зобов’язавши їх направляти ці кошти виключно на розвиток. Це питання має тримати на контролі держава. Тоді можна говорити про перспективи розвитку легкої промисловості в Україні», - поділився «рецептом» відродження галузі «гуру» швейної справи із понад 30-річним стажем керівника, Л. Гавриш.

За часів Союзу, нагадав керівник, українські підприємства легкої промисловості, в переважній більшості, працювали на внутрішній ринок. Лише 10% продукції постачалось у союзні республіки - Білорусію, Прибалтику та Росію. Щодня об"єднання підприємств, яких на Україні налічувалось близько десятка, виробляло до 10 тисяч одиниць продукції на день, яка продавалась у тих же обсягах. Швейні підприємства не займались реалізацією у роздрібній мережі, оскільки на себе ці питання брала Споживспілка. Згодом об"єднання розформували і ситуація досягла критичної точки, коли Україна стала самостійною. Переважна більшість невеликих підприємств, розташованих у райцентрах - збанкрутували, відчувши брак кваліфікованих кадрів, необхідних для роботи у ринкових умовах. Швейне об"єднання "Володарське", розташоване у Вінниці, до 90-х років минулого століття працювало у комплексі із п’ятьма фабриками області. Нові умови змусили переглянути співпрацю і відкрити для себе нові ринки збуту. Першим контрактам посприяла особиста дружба Л. Гавриша із екс-міністром НДР Клаусом Кюннелем. Співпраця із брендами «BOSS», «Баслер», «ЛЕГО» триває дотепер. «Володарка» вже понад двадцять років тримає високу «марку» німецької якості.

ДОВІДКА.

Наразі на ВАТ «Володарка» працює понад півтори тисячі людей. Профіль підприємства – чоловічі костюми, які реалізуються як на внутрішньому ринку, так і за кордоном: у Німеччині, Франції, Бельгії.


Переглядів: 14573
Поширень: 0