На garderob.yandex.ua зібрано понад 60 тисяч товарів з великих інтернет-магазинів України. Користувач може зайти в цей віртуальний гіпермаркет — і вибирати, порівнювати та роздивлятися товари відразу в усіх магазинах. А потім зробити замовлення з доставкою в будь-який регіон країни.

«Під час вибору одягу людина дивиться спочатку на саму річ, а вже потім на етикетку та цінник. І на відміну від побутової техніки, де важливі технічні характеристики, одяг, у першу чергу, повинен людині подобатися зовні, — говорить керівник Яндекс.Маркету Олексій Авдей. — В основі нового сервісу лежить ідеологія Яндекс.Маркету, найбільшого агрегатора інтернет-магазинів в Україні та Росії. Але тепер ми зробили наголос на візуальному виборі: у результатах пошуку одразу видно, як виглядає річ, а за бажання її можна наблизити та роздивитися детальніше».

На garderob.yandex.ua знайдеться одяг для всіх — дорослих, дітей, модниць, любителів спорту. Як і в інших розділах Маркету, в «Одязі та взутті» можна подивитися, наприклад, усі моделі улюбленої марки або всі марки улюбленої моделі. А якщо людина точно знає, що хоче придбати, фільтри відсіють зайве. І в результатах пошуку будуть, наприклад, лише червоні пальта 42 розміру або лише туфлі на невисоких підборах до 800 грн.

Сервіс також допоможе не помилитися з розміром. Якщо людина вагається, чи підійдуть їй джинси Levi’s 28/34, вона може перемкнутися на звичну для себе систему — наприклад, європейську. А тим, хто не знає своїх параметрів, сервіс підкаже, як правильно зняти мірки.

Під час вибору одягу користувачі вже зараз можуть орієнтуватися за рейтингами та відгуками — для тих магазинів, які вже були на Маркеті. А після придбання — також поділитися своїми враженнями. Крім того, служба контролю якості Яндекса регулярно перевіряє всі магазини, за якими шукає сервіс, у тому числі стежить за достовірністю інформації про наявність товарів, ціни та строки доставки.

Докладніше про те, як вибрати одяг на сервісі, можна подивитися у відеоролику:

Яндекс.Маркет — сервіс для вибору товарів і місця купівлі. За даними Gemius, у липні 2012 року місячна аудиторія сервісу в Україні склала 1 245 000 користувачів.


Переглядів: 4533
Поширень: 0