Об\'єм інформації, з якою працює страхова компанія «МІСТО», постійно зростає. Разом з цим зростає вірогідність виникнення помилок, викликаних людським чинником. У спробах впоратися з наростаючим потоком інформації рано чи пізно страхові компанії роблять спроби автоматизувати найбільш важливі в конкретний момент часу ділянки роботи. Так в страхових компаніях з\'являється «зоопарк» інформаційних систем.

У одній системі ведеться облік договорів, в іншій - бухгалтерський і податковий облік, в третій - врегулювання збитків, управлінський і фінансовий облік, облік зарплати і кадрів... Список можна продовжувати. Наявність такої кількості облікових систем в компанії приводить до дублювання інформації, появи неузгоджених даних, неефективного використання ресурсів, істотних затримок у здобутті звітності та обслуговування клієнтів.

Програма «ФОРТ:ПОЛІС 8» дозволяє:

  • Вести в єдиній базі страховий, податковий, управлінський облік, розрахунок зарплати і кадровий облік;
  • Формувати актуальну регламентовану і спеціалізовану звітність;
  • Оперативно вносити зміни до тарифів і в шаблони договорів;
  • Оперативно отримувати достовірну інформацію;
  • Підвищити ефективність співробітників компанії (підвищити трудовий потенціал);
  • Проводити аналіз поточної інформації і швидко реагувати на потреби компанії;
  • Знизити вартість володіння інформаційною системою;
  • Будувати складні розподілені бази даних;

Практика показує, що використання «Форт:Поліс 8» у роботі страхових компаній дозволяє зробити облік прозорим і підвищити керованість компанії. Програміст компанії СК «МІСТО» Андрій Романенко, вважає, що з програмою «Форт:Поліс 8» працівники зможуть приділити більше уваги клієнтам, а документообіг пов\'язаний зі страховими виплатами та звітністю значно спроститься.


Переглядів: 3705
Поширень: 0