Страхова компанія “МІСТО” зайняла почесне друге місце в конкурсі “Народний бренд — 2015” серед 25 компаній, в номінації “Страхова компанія”. Переможцем у даній номінації стала компанія “Княжа”, яка випередила «МІСТО» лише на 53 голоси.
Вже чотирнадцятий рік поспіль МЕДІА-КОРПОРАЦІЯ РІА проводить акцію “Народний бренд”. Це найбільш масовий конкурс серед провідних підприємств та компаній регіону, переможців якого обирають шляхом інтернет-голосування. Цього року в конкурсі взяли участь 9700 вінничан і гостей міста.
Цьогоріч СК “МІСТО” вперше приймала участь в конкурсі “Народний бренд” і одразу посіла почесне друге місце, тим самим довівши що недарма користується неабиякою довірою та має авторитет серед мешканців обласного центру.
Третього грудня в ресторані “Бурлеск” відбулася урочиста церемонія нагородження призерів та переможців конкурсу “Народний бренд — 2015” Голова правління ПАТ “Страхова компанія “МІСТО” Олексій Поплавський отримав почесний диплом призера конкурсу з рук генерального директора МЕДІА-КОРПОРАЦІЇ РІА Олега Горобця.
ПАТ “СК МІСТО” щиро дякує всім тим, хто віддав за неї свій голос і обіцяє виправдати довіру своїх клієнтів, постійно підвищуючи якість надання послуг компанії.