Страхова компанія “МІСТО” зайняла почесне друге місце в конкурсі “Народний бренд — 2015” серед 25 компаній, в номінації “Страхова компанія”.  Переможцем у даній номінації  стала компанія “Княжа”, яка випередила «МІСТО» лише на 53 голоси.

Вже чотирнадцятий рік поспіль МЕДІА-КОРПОРАЦІЯ РІА проводить акцію “Народний бренд”. Це  найбільш масовий конкурс серед провідних підприємств та компаній регіону, переможців якого обирають шляхом інтернет-голосування. Цього року в конкурсі взяли участь 9700 вінничан і гостей міста.

Цьогоріч СК “МІСТО” вперше приймала участь в конкурсі “Народний бренд” і одразу посіла почесне друге місце, тим самим довівши що недарма користується неабиякою довірою та має авторитет серед мешканців обласного центру.

ПАТ “СК “МІСТО” стала одним із переможців престижного конкурсу “Народний бренд - 2015”

Третього грудня в ресторані “Бурлеск” відбулася урочиста церемонія нагородження призерів та переможців конкурсу “Народний бренд — 2015” Голова правління ПАТ “Страхова компанія “МІСТО” Олексій Поплавський отримав почесний диплом призера конкурсу з рук генерального директора МЕДІА-КОРПОРАЦІЇ РІА Олега Горобця.

ПАТ “СК МІСТО” щиро дякує всім тим, хто віддав за неї свій голос і обіцяє виправдати довіру своїх клієнтів, постійно підвищуючи якість надання послуг компанії. 


Переглядів: 2996
Поширень: 0