На сервісну лінію ПриватБанку 3700 клієнти звертаються щодня, адже це оптимальний спосіб вирішити фінансове питання чи скористатись послугою миттєво і безкоштовно. Спробувати свої сили по “інший” бік зважились юні вінничани - вони проходять практику в контакт-центрі банку, відповідаючи на дзвінки клієнтів.

Так, їм ще немає і 18 років, а в резюме вже є великий “плюс”- досвід роботи в найбільшому банку країни.

Якщо практикантам вже є 16, але ще немає 18-ти років, то ми укладаємо трудовий договір з одним з батьків. Оце й все, що відрізняє наших практикантів від інших працівників, - розказала Тетяна Ткачук, керівник управління Сервісні дзвінки Вінницької філії ПриватБанку. - Вони потрапляють у такі ж умови, що й інші спеціалісти лінії підтримки та отримують за це відповідну зарплатню.

Вважаю, що для практикантів, у першу чергу, це можливість особистого розвитку та напрацювання для їхньої майбутньої кар’єри. Молоді люди отримають цікавий досвід і можливість заробити перші гроші.

Окрім цього, дітям видадуть “дорослий” документ – Сертифікат про успішне проходження практики. Ті, хто отримає кращі результати, зарахуються у кадровий резерв ПриватБанку”.

Своїми враженнями про “дорослу”роботу поділився Михайло Денисов, його ми пам’ятаємо з розповіді про Бізнес-Школу для Юніорів ПриватБанку, і з того часу він встиг певним чином змінити власні пріоритети.

Загалом, як виявилось, банківська справа - це цікаво і захопливо. Так, саме захопливо. Якщо я раніше, плануючи майбутнє, бачив себе в медицині, то тепер задумався і все більше схиляюсь до галузі економіки. Якщо дійсно вступатиму до економічного ВНЗ, то, окрім запису в резюме про роботу в банку, я матиму реальний досвід - адже я дійсно працював!

Приєднуйтесь до команди!



Переглядів: 2980
Поширень: 0