Загалом було надано 20 заявок, обрано три фіналіста і одного переможця, який крім призу – еко мобільного телефону, отримав грант від компанії у розмірі 10 000 грн. на втілення заявленого проекту в життя.

Максим Мисник, співробітник центру оптової торгівлі METRO у ВінниціПереможцем конкурсу став Максим Мисник, співробітник центру оптової торгівлі METRO у Вінниці. Він запропонував створити алею з дерев та кущів на території магазину. За його задумом до створення алеї, в першу чергу, залучаються клієнти компанії. Кожне дерево чи кущ матиме свій персональний номер та «хазяїна». Таким чином, буде озеленена територія магазину, а люди, які взяли в цьому участь, зможуть довгий час насолоджуватись результатами свого, нехай і невеликого, але власного внеску в покращення місцевої екології.

Піклування про навколишнє середовище – один з ключових напрямів соціальної відповідальності METRO Cash & Carry. З минулого року у всіх 25 центрах оптової торгівлі METRO запроваджена система еко-менеджменту. З її допомогою заздалегідь розраховується та мінімізується негативний вплив, що його можуть спричиняти магазини на місцеву екологію, а саме енерго- та водоспоживання, вивіз сміття. Наступним логічним кроком в цьому напрямку стало активне залучення співробітників у питання захисту оточуючого середовища.

Для участі в конкурсі потрібно було не тільки придумати спосіб раціонального використання енергоресурсів, зниження рівня шкідливого впливу на навколишнє середовище, а також скласти невеликий бізнес-план. Бізнес-план складався з таких ключових пунктів: опис проекту та його цілей, розрахунок фінансових витрат, оцінка ефективності та ризиків.

Співробітники, які взяли участь у конкурсі, відповідально поставились до завдання і описали різноманітні пропозиції, серед яких були: використання багаторазових цінників, створення паркувального майданчика для велосипедів, побудова еко-майданчика для активного відпочинку співробітників.



Переглядів: 6518
Поширень: 0