Сценарій квесту перегукувався із сюжетом однойменного серіалу, учасники ділились на три команди, а усі завдання базувались на новинках телекомунікаційного ринку від «Київстар» із використанням мобільного Інтернет цього ж оператора.

Учасників квесту розділили на три команди – «Шторм», «Росомаху» та «Фенікс». Провели інструктаж, вручили карти торгівельно-розважального центру і вивели на старт. На мою думку, це захід, який вартий уваги. По-перше, журналісти мали змогу зустрітися зі своїми давніми друзями київстарівцями. По-друге, мали можливість за допомогою інтелектуальної гри дізнатися про новинки провідного оператора стільникового зв’язку «Київстар». І, найголовніше, використати нові послуги у своєму повсякденному житті . Адже не завжди є час дізнатися про ті чи інші новинки самостійно, а у ігровій формі – це комфортний та дієвий спосіб навчання.

Справді динамічний та інноваційний підхід телеком оператора до подання інформації сподобався і моїм колегам журналістам м. Вінниця. Тест драйв нових послуг допоміг кожному із нас визначитись щодо напрямку вдосконалення інструментів для вирішення своїх щоденних професійних питань. Зокрема мені дуже сподобались послуги «Додатковий номер», «Маячок» та «Довірена особа», які пропонує сьогодні «Київстар».


Переглядів: 4835
Поширень: 0