Члени ради директорів METRO GROUP під час свого дводенного візиту до Києва підтвердили плани компанії щодо її подальшого розвитку в Україні. «Україна, як держава з великою кількістю населення та економікою, що демонструє поступове відновлення, залишається дуже привабливим ринком для торгових операторів, - сказав Др. Екхард Кордес, Головний виконавчий директор METRO GROUP. - Ми впевнені, що тут є значний потенціал для подальшого розвитку наших торгових підрозділів найближчими роками».

Metro Cash & Carry – оптовий підрозділ METRO GROUP, наразі управляє 26 магазинами, що обслуговують професійних клієнтів по всій країні. Мережа гіпермаркетів Real відкрила поки що один магазин. «Ми бачимо можливість для відкриття ще 20 магазинів обох торгових підрозділів в Україні до 2013 р.», - сказав Кордес. Минулого року в Україні був запроваджений менший формат магазинів «Metro База», який обслуговує представників дрібнороздрібної торгівлі. «Metro База» пропонує понад 2 000 найменувань товарів, переважно продовольчих, які охоплюють основний асортимент типового міні-маркету. Центри оптової торгівлі меншого формату органічно доповнюють національну мережу класичних магазинів Metro Cash & Carry. «Ми вже отримали перші багатообіцяючі результати роботи нового формату. Тому ми продовжимо розвивати «Metro Бази» в Україні, а також відкриємо до трьох класичних магазинів в цьому році», - сказав Франс Муллер, член ради директорів METRO GROUP, Головний виконавчий директор Metro Cash & Carry відповідальний за Азію/СНД/Нові ринки.

Протягом останніх двох років Metro Cash & Carry перетворилась із організації, що керується закупівельними потребами, в компанію, орієнтовану на задоволення потреб клієнтів. «Наша українська команда успішно орієнтується на очікування клієнтів», - сказав Муллер. Тепер клієнти отримують додаткові вигоди від індивідуальних програм лояльності та послуг, таких як, наприклад, доставка. Наразі послугою доставки користується понад 2 000 клієнтів кожного тижня. Компанія також пропонує «Програму підтримки та розвитку роздрібної торгівлі». В її рамках у всіх магазинах компанії працюють спеціалісти, які надають безкоштовні консультації представникам роздрібної торгівлі та допомагають їм переобладнувати їх магазини.

Metro Cash & Carry відкрила свій перший магазин в Києві в 2003 р. З тих пір компанія інвестувала понад 470 млн. євро в свій розвиток в Україні та створила більше 7 000 нових робочих місць. Metro Cash & Carry була першим оптовим оператором, який представив власні торгові марки (ВТМ) в Україні в 2003 р. Асортимент ВТМ компанії наразі нараховує понад 1 300 продовольчих та непродовольчих товарів під 6 брендами. Для всієї ВТМ продукції Metro характерні висока якість та приваблива ціна. В 2010 р. доля ВТМ в загальному обсязі продажів компанії склала 10.5%, і вона буде збільшена вдвічі протягом найближчих років.

Як перша оптова компанія в Україні Metro Cash & Carry запровадила міжнародні стандарти якості IFS (International Food Standard), які вимагають від виробників продовольчих товарів підтримки високого рівня якості їх продукції та постійної її перевірки. Згідно цих стандартів виробники зобов’язані не лише забезпечувати стабільну якість роботи виробництва, продукції та персональної гігієни, вони також повинні відповідати таким критеріям, як відповідальна політика ведення бізнесу та розумне управління ресурсами.

Мережа гіпермаркетів Real відновить свою експансію в Україні у 2012 р. Найбільше мережа зацікавлена у київському регіоні. Real планує використати існуючий в Україні потенціал для подальшого розвитку гіпермаркетів. Компанія відкрила свій перший магазин в Одесі у 2009 р.

Рада директорів METRO GROUP також пообіцяла продовжити соціальну і благодійну політику компанії. «Як торгова мережа ми взаємодіємо із суспільством. Корпоративна соціальна відповідальність – це одна з цінностей компанії, до якої ми ставимось дуже серйозно», - сказав Екхард Кордес. З моменту виходу на ринок України у 2003 році компанія інвестувала понад 5 млн. грн. (близько 450 000 євро) в соціальні інститути, організації та проекти. Всі свої соціальні проекти Metro Cash & Carry об’єднала в ініціативі Care & Share. В її межах Metro Cash & Carry здійснює постійну програму продовольчої допомоги, в якій задіяні всі 26 класичних магазинів Metro в Україні. З 2010 р. компанія також управляє школою підприємництва, в якій вихованці інтернатів та дитячих будинків навчаються основам управління приватними фінансами. Як офіційний партнер міжнародного пісенного конкурсу «Євробачення», що відбувся в травні 2011 р. в Дюссельдорфі, METRO GROUP запросила на його фінал співробітників та клієнтів Metro Україна. Щасливі фанати змогли навіть зустрітись з Мікою Ньютон, яка зайняла почесне 4-е місце в конкурсі.


Переглядів: 5482
Поширень: 0