Тоді вартість бензину спричинила подорожчання зібраного зерна, продуктів харчування, багатьох товарів та послуг, транспортних перевезень. Одночасно країни з виваженою економікою увімкнули захисний механізм та скоротили споживання бензину, замінивши його етанолом. Один з головних гравців світового ринку – Китай скоротив темпи зростання економіки в умовах фінансової кризи. І завищені ціни та спровокований ними панічний попит зіграли поганий жарт – ринок нафти нею ж захлинувся.

Чи включить зворотній відлік зниження вартості бензину та наскільки? Питання залишається відкритим.

Директор підприємства, що володіє автозаправними станціями в області Володимир Галушко стверджує, що час, коли торгівля велась лише заради прибутків – вже минув. І він намагається грати на пониження вартості палива в регіоні. В середньому ж на заправках області бензин коштує сьогодні на 10% менше, ніж минулого тижня.

Тим часом Мінпаливенерго проводить роз’яснювальну роботу з гравцями українського ринку, щодо активнішого подальшого зниження вартості пального.

Андрій Гижко - начальник обласного управління економіки впевнений, що ціна має бути на 20-30% нижчою, ніж сьогодні. Об’єктивні причини – світова тенденція до здешевлення вартості пального. І картельна змова гравців бензинового ринку так само стосується нашої області , як і України в цілому, адже головні оператори ринку - центральні компанії, керовані з Києва.

Тож, бензин новими цінами на поспішає радувати автолюбителів, а таксисти та перевізники в свою чергу – нас, пасажирів зниженням тарифів. Почекаємо, можливо приємні сюрпризи від фінансової кризи ще не закінчились.


Переглядів: 3334
Поширень: 0