Тоді вартість бензину спричинила подорожчання зібраного зерна, продуктів харчування, багатьох товарів та послуг, транспортних перевезень. Одночасно країни з виваженою економікою увімкнули захисний механізм та скоротили споживання бензину, замінивши його етанолом. Один з головних гравців світового ринку – Китай скоротив темпи зростання економіки в умовах фінансової кризи. І завищені ціни та спровокований ними панічний попит зіграли поганий жарт – ринок нафти нею ж захлинувся.
Чи включить зворотній відлік зниження вартості бензину та наскільки? Питання залишається відкритим.
Директор підприємства, що володіє автозаправними станціями в області Володимир Галушко стверджує, що час, коли торгівля велась лише заради прибутків – вже минув. І він намагається грати на пониження вартості палива в регіоні. В середньому ж на заправках області бензин коштує сьогодні на 10% менше, ніж минулого тижня.
Тим часом Мінпаливенерго проводить роз’яснювальну роботу з гравцями українського ринку, щодо активнішого подальшого зниження вартості пального.
Андрій Гижко - начальник обласного управління економіки впевнений, що ціна має бути на 20-30% нижчою, ніж сьогодні. Об’єктивні причини – світова тенденція до здешевлення вартості пального. І картельна змова гравців бензинового ринку так само стосується нашої області , як і України в цілому, адже головні оператори ринку - центральні компанії, керовані з Києва.
Тож, бензин новими цінами на поспішає радувати автолюбителів, а таксисти та перевізники в свою чергу – нас, пасажирів зниженням тарифів. Почекаємо, можливо приємні сюрпризи від фінансової кризи ще не закінчились.
Чи включить зворотній відлік зниження вартості бензину та наскільки? Питання залишається відкритим.
Директор підприємства, що володіє автозаправними станціями в області Володимир Галушко стверджує, що час, коли торгівля велась лише заради прибутків – вже минув. І він намагається грати на пониження вартості палива в регіоні. В середньому ж на заправках області бензин коштує сьогодні на 10% менше, ніж минулого тижня.
Тим часом Мінпаливенерго проводить роз’яснювальну роботу з гравцями українського ринку, щодо активнішого подальшого зниження вартості пального.
Андрій Гижко - начальник обласного управління економіки впевнений, що ціна має бути на 20-30% нижчою, ніж сьогодні. Об’єктивні причини – світова тенденція до здешевлення вартості пального. І картельна змова гравців бензинового ринку так само стосується нашої області , як і України в цілому, адже головні оператори ринку - центральні компанії, керовані з Києва.
Тож, бензин новими цінами на поспішає радувати автолюбителів, а таксисти та перевізники в свою чергу – нас, пасажирів зниженням тарифів. Почекаємо, можливо приємні сюрпризи від фінансової кризи ще не закінчились.