На веб-порталі Міндоходів розпочав свою роботу новий онлай сервіс – Електронний кабінет платника податків.

За словами начальника ГУ Міндоходів у Вінницькій області Геннадія Федика, новий сервіс зорієнтований на зручність та допомогу платнику податків у формуванні податкових звітів та своєчасній сплаті коштів до бюджету. Введення інновації відбувається в рамках Стратегічного плану Міністерства доходів та зборів на 2013-2018 роки.

Працювати в кабінеті можна з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет. Кожен платник може підготувати, заповнити і надіслати звітність в електронному вигляді та одразу ж отримати квитанцію про її прийняття (або неприйняття). Для зручності податкова звітність подаватиметься одним пакетом, тобто декларація з усіма додатками. На кожен прийнятий пакет документів надсилатиметься одна квитанція про прийняття декларації.

Крім того, можливості сервісу дозволяють платникам переглядати свої дані про стан розрахунків з бюджетом на конкретну дату та прогноз щодо платежів до кінця поточного року. Про граничні терміни подання документів та сплату податків нагадує „Календар платника”. У ньому автоматично позначаються документи, які подали та терміни подання яких вже наближаються.

Увійти до Електронного кабінету можна за адресою knp.minrd.gov.ua або за гіперпосиланням „Електронний кабінет платника податків” на порталі Міндоходів. Для цього потрібно авторизуватися за допомогою електронного цифрового підпису. Отримати такий підпис (ключ) можна безкоштовно в пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів при Вінницькій, Жмеринській та Крижопільській ОДПІ. З детальною інструкцією щодо роботи Електронного кабінету можна ознайомитися на його головній сторінці, в якій покроково розписані етапи роботи з системою. 


Переглядів: 3412
Поширень: 0