Електронний кабінет платника - це персональне автоматизоване робоче місце, яке надає можливість безкоштовно підготувати і подати у режимі реального часу до органів Державної фіскальної служби електронну звітність, а також переглянути інформацію щодо стану розрахунків з бюджетом, зокрема інформацію про заборгованість зі сплати податків і зборів.

Сервіс створено відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2012 року № 1007-р „Питання створення та запровадження електронного сервісу „Електронний кабінет платника податків” з метою надання платникам можливостi працювати з органами державної фіскальної служби у режимi реального часу з використанням електронного цифрового пiдпису на безоплатнiй основi. Робота з електронним сервiсом здiйснюється з персонального комп’ютера платника, пiдключеного до Інтернету, шляхом автентифiкацiї з використанням електронного цифрового пiдпису та авторизацiї такого платника. Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Державної фіскальної служби України з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Головне управління Міндоходів у Вінницькій області інформує, що для роботи з кабінетом платника податків необхідно мати:

  • комп’ютер з встановленою операційною системою Windows (версії від Windows XP SP3 до Windows 8), підключений до мережі Інтернет;
  • електронні ключі, видані Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (АЦСК ІДД - http://acskidd.gov.ua/);

Для користувачів сервісу розроблено детальну Інструкцію по роботі з системою, з якою слід ознайомитися перед початком роботи.



Переглядів: 3208
Поширень: 0