Цей процес тривав майже рік і завершився цього літа. Але створення додаткових можливостей для отримання зворотного зв\'язку із вінничанами цим не обмежується, оскільки вже з першого вересня за номером відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» 15-60 городяни матимуть змогу звертатись по усіх питаннях, які стосуються роботи дитячих садочків та шкіл обласного центру.

З липня минулого року до бази даних «Диспетчер», більш знайомої городянам як «Цілодобова варта», почали під\'єднувати диспетчерські служби різних підприємств, які надають послуги мешканцям обласного центру. Раніше до цієї бази були підключені поодинокі диспетчерські служби підприємств-надавачів послуг, а телефон відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» працював лише за чотирьох канальним телефоном. Сьогодні усі дзвінки городян здійснюються за 30-ти канальним телефоном і реєструються у єдину електронну базу даних «Диспетчер», до якої вже під\'єднані диспетчери таких підприємств як «Вінницяоблводоканал», «Вінницяміськтеплоенерго», ЖЕКи, «Вінницяміськліфт», «Міські електромережі», «Аварійно-диспетчерська служба», «Теплокомуненерго «Маяк», КП «Вінницьке трамвайно-тролейбусне управління», КП «Шляхове управління», газова служба, служба порятунку та інші. З вересня минулого року у цій же базі почали реєструвати звернення городян, пов\'язані із маршрутними перевезеннями, а із травня 2011-го - питання стосовно роботи медичних закладів та медичного обслуговування.

Вже у вересні цього року у загальній базі будуть реєструватись і звернення, що стосуються роботи шкіл та дитсадочків Вінниці. Мешканці обласного центру матимуть змогу звернутися до влади та залишити свої скарги, пропозиції та побажання стосовно навчального процесу. «З вересня місяця усі питання освітнього процесу будуть реєструватись у базі «Цілодобової варти» - говорить міський голова Володимир Гройсман. - Це означає, що людина, яка має чи пропозицію, чи, можливо, скаргу або ж своє бачення стосовно покращення навчання у школах та садочках, може зателефонувати за номером 15-60. Ми будемо реагувати на кожне таке звернення, оскільки, отримуючи зворотній зв\'язок із громадою, ми можемо чітко звіряти наші плани із бажанням людей».

Така узагальнююча база має ряд суттєвих переваг. Зокрема, у разі позапланового вимкнення електроенергії людина може звернутися чи-то на диспетчерську службу «Міських електромереж» чи до «Цілодобової варти». Але його звернення у будь-якому разі автоматично потрапляє у базу даних «Диспетчер», а отже на екранах диспетчера «Міських електромереж» з\'являється інформація, яку мешканець залишив за номером 15-60. Тобто не потрібно довго чекати, доки звернення опрацьовуватиметься (реєструватиметься спочатку у базі, потім у телефонному режимі з міської ради передаватиметься на енергетиків, які в свою чергу передаватимуть заявку на аварійні бригади тощо).

За словами заступника начальника відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» Івана Курпеля, це дозволяє не лише економити час на опрацювання та передачу на відповідну службу звернення, а й ефективніше та оперативніше усувати недоліки. «У цій базі даних ми бачимо чітку картину по аварійних ситуаціях у місті, - говорить Іван Курпель. - Таку ж картину бачать і диспетчери відповідних підприємств. Усі дзвінки, які поступають від городян чи-то на обслуговуючі підприємства, чи-то на наш відділ, автоматично потрапляють у базу «Диспетчер». Крім того, на усіх підприємствах вже встановлено web-камери, що дозволяє виходити на зв\'язок за допомогою програми Skype у тому випадку, коли зайняті телефонні лінії або ж відсутній телефонний зв\'язок. Таким чином, обмін даними між підприємствами стосовно аварійних ситуацій здійснюється набагато оперативніше».

Як зазначив Іван Курпель, наразі департамент інформаційних технологій Вінницької міської ради розробляє програму, яка дозволить отримувати інформацію у телефонному режимі через автовідповідач стосовно аварійних ситуацій по місту. Тобто коли мешканець телефонуватиме на «Цілодобову варту», він матиме можливість одержати інформацію по об\'єктах, де проводяться ті чи інші планові (або ж ремонтні) роботи. Таким чином, якщо мешканці телефонують саме з цього питання, вони одразу зможуть дізнатися, в чому полягає проблема і коли вона буде вирішена.


Переглядів: 4152
Поширень: 0