Цього року “Вінницький подіум” Осінь-Зима змінив не тільки назву на “Вінницькі дні моди”, а й формат. Модна подія відбулась п’ятого і шостого листопада у ТЦ “Шок”, що на Вишеньці.

Всього у показі взяли участь вісім вінницьких дизайнерів і три навчальних заклади.

До організації цього дійства долучилось вінницьке модельне агентство “Klodel models” на чолі з Наталею Фурмановою. З її слів, вибір нового місця для проведення модної вінницької події — не випадковий.

- Віднині організатори намагатимуться наблизити проведення “Вінницьких днів моди” до рівня європейського чи хоча б київського, - сказала вона.

Подіумом для моделей стала площа торгового центру, яку облаштували місцями для глядачів. У перервах між показами можна було випити філіжанку кави і поспілкуватись. І щоразу, як то прийнято після усіх показів дизайнерських колекцій одягу окремого дизайнера, усі бажаючі і ЗМІ спілкувались з авторами колекцій.

Вінничанка Тамара, яка прийшла на показ мод, має власне ательє з пошиття одягу, ділиться: “Звичайно, не все в організації супер, але так набагато зручніше розглядати одяг. Я задоволена.”

Першими розпочали показ студенти КНУКіМ (ВФ) і дизайнер Світлана Теренчук з колекцією “Претензія”. Остання над створенням моделей працювала три місяці.

- У моїх моделей домінував лінійний силуетний крій з комбінуванням тканин схожої кольорової гами, - пояснює Світлана Теренчук. - Я використала синій, бірюзовий, беж з поєднанням класичного чорного і білого. Чому “Претензія”? Бо я хотіла показати претензію кожної жінки на індивідуальність у мод, на те, щоб мати свій стиль і одягатись зручно.

Ольга Родченко, яка представила колекцію “Тет-а-Тет” під торговою маркою “ОLGARA”, наголосила, що її колекція — це розмова між двома людьми.

 "Вінницькі дні моди"

- Концепція колекції — нести позитив, - сказала Ольга. - Це розмова сам на сам між двома людьми. При цьому жінка залишається гарною, сексуальною і витонченою.

Колекція, зі слів Ольги, готувалась не довго, оскільки це вже 15 показ за два з половиною року роботи.

 "Вінницькі дні моди"

Найбільше шанувальників моди прийшло на показ дизайнерів Людмили Бушинської і Олександра Очеретного. Утворився новий ряд глядачів, які стояли. Адже Людмила Бушинська уперше презентувала колекцію під брендом “Рута”. Переважно це був одяг з льону, який декоровано українськими орнаментами і візерунками, для дому, відпочинку чи для святкових подій. Над створенням колекції з 48 моделей, які виконані у традиційних кольорах подільської вишивки, працював цех з 15 осіб протягом двох місяців.

 "Вінницькі дні моди"

- Ще у травні ми закупили обладнання для вишивки, працівники творчої студії пройшли спеціальні курси навчання, - розповіла Людмила Бушинська. - За два місяці народилась колекція. У ній - сучасний одяг для різних вікових категорій з вкрапленням етнічних елементів. І все це у комплексі з речами для дому - серветками, скатерками... які репрезентує “Рута” в одному стилі. Власне, це те, чим я хотіла займатись все життя.

 "Вінницькі дні моди"

Серед VIP-персон на показ завітали дружини депутатів і метри сучасного мистецтва.

Так, Віктор Сидоренко, який очолює Інститут проблем сучасного мистецтва Академії мистецтв України і є віце-президентом Академії мистецтв України, зазначив, що йому дуже сподобався суцільний крій жіночих моделей “Рути”, бо саме це підкреслює жіночність.

У Олександра Очеретного найдорожчим вбранням колекції “Жіноче щастя” була весільна сукня. У якій одна з київських моделей дійсно виходила заміж.

 "Вінницькі дні моди"

- Один метр мережива для сукні коштує дві з половиною тисячі гривень, - зауважив Олександр Очеретний. - Жіноче щастя, це не тільки одяг, але без нього жінка не буде щасливою.

“Jackpot в законе” - так назвала свою колекцію Марина Ярославська, яка спеціалізується на верхньому одязі з хутра і шкіри.

 "Вінницькі дні моди"

- У житті дуже багато чого вирішує випадок, - поділилась вона. - Питання не у тому, щоб не упасти, а у тому, щоб уміти піднятись після будь-якого моменту у житті. Моя колекція для сильних людей. Не секрет, що моїми клієнтами є депутати, бізнесмени, прокурори... вони щодня схвалюють серйозні рішення. Тож, кожна моя річ створюється теж не випадково.

Нові молодіжні чоловічі моделі наступного дня показала ОАТ “Володарка”, яка нині експортує товар для двох європейських торгових марок. Таких як золота лінія “Саро Carisma” та срібна лінія “Silvius”. Директор магазину одягу “Володарка” у Вінниці Володимир Кожум’яка розповів, що у Вінниці чоловічі костюми гарної якості можна придбати від 800 до 1800 гривень.

Вінницький центр професійно-технічної освіти технологій і дизайну показав моделі у одному блоці з Наталею Горбонос, яка представляє студію дизайну трикотажного одягу “Ажур”. Її колекція моделей під назвою “Осінні акварелі” була декорована фелтінгом, вишивкою, бісером.

 "Вінницькі дні моди"

Іншу “Осінь на Поділлі” з етнічними українськими мотивами показали студенти Вінницького вищого професійного училища сфери послуг. Після чого дві Олени дизайн-студії “Dess”, Соколова і Сергєєва, розповіли про сучасні ритми міста. Основним кольором колекції стали синій джинсовий відтінок з елементами бежевого, коричневого і лілового кольору.

 "Вінницькі дні моди"

- Ми назвали колекцію “Город 012”, - коментує одна з Олен. - За основу взято стиль 80-их, але це переспів, а не чистий стиль. Основним кольором став синій, який доповнили білі комірці, легкі жіночі блузи, жилети. І, як ви бачили, присутній багатошаровий одяг.

Як поділились дизайнери ДС “Dess” і форма, і атмосфера “Вінницьких днів моди” їм сподобалась.

Нагадаємо, що “Вінницькі дні моди” відбулись за підтримки міського голови Володимира Гройсмана і директора департаменту адміністративних послуг Вінницької міської ради Сергія Кудлаєнка, який пообіцяв, що наступного року організатори намагатимуться залучати більше молодих дизайнерів.

Фоторепортаж із заходу можна переглянути у галереї.

Фото Ігоря МУХИ



Переглядів: 16700
Поширень: 0