До кінця поточного року на проспекті Космонавтів,30 буде створено Центр адміністративних і соціальних послуг правобережної адміністрації. Це приміщення буде облаштоване на кшталт «Прозорого офісу» мерії. Сюди мешканці «правобережжя» зможуть звертатися за отриманням усіх необхідних документів - видачею довідок, отриманням інформації з Пенсійного фонду тощо. В перспективі у такому Центрі знаходитимуться також представники міжрайонного реєстраційно-екзаменаційного відділення ДАІ (МРЕВ), паспортних столів та інших державних органів. Відтак громадянам для оформлення необхідних довідок не потрібно буде витрачати свій час на довжелезні черги у різних структурах - все можна буде оформити у Центрі адміністративних і соціальних послуг, де також працюватиме система електронної черги, а кількість фахівців, які здійснюватимуть прийом громадян, складатиме близько 150 чоловік.

Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку міста Вінниці на 2012 рік, одним із пріоритетних напрямків розвитку міста є удосконалення технологій роботи і розширення діяльності Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс». Відтак упродовж року у місті заплановано створити три нових центри з надання соціальних послуг з урахуванням територіального розташування. 13 квітня міський голова Володимир Гройсман спільно із губернатором Вінницької області Миколою Джигою відвідали один із об\'єктів, на якому вже до третього кварталу поточного року будуть завершені роботи по реконструкції приміщення під «Прозорий офіс».

У 4-х поверховій існуючій адміністративній будівлі на Космонавтів,30 на сьогоднішній день проводиться реконструкція 1-го та 2-го поверхів. Зараз тут вже на 70% виконані демонтажні роботи - демонтовано цегляні та гіпсові перегородки, паркетну підлогу та стелю, виконано демонтаж дверних коробок та фальшстін з гіпсокартону. Загалом роботи у цьому приміщенні розпочались на початку квітня 2012 року, втім вже у третьому кварталі цього ж року усі будівельні роботи у новому «Прозорому офісі» планується завершити.

«На сьогоднішній день ми створюємо систему надання прозорих послуг, і ті офіси, які будуть створені на місцях, дозволять побудувати єдину систему адміністративних та соціальних послуг, - повідомив міський голова Володимир Гройсман. - Специфіка полягатиме в тому, що люди зможуть звертатися сюди по питаннях пенсійного фонду, інших державних установ, з приводу реєстрації, видачі актів - усе відбуватиметься у стінах одного приміщення. Те, що ми створюємо адміністративний центр, дає нам можливість покращити надання послуг і знову ж таки - зробити новий крок у сфері послуг. Такого в Україні ще не було. Ми будемо першопрохідцями у цій системі, і розраховуємо на підтримку держави».

«Головна ідея «Прозорого офісу» - це надання прозорих адміністративних послуг. Це найкраща форма організації прийому громадян і звернень та вирішення їх в якнайкоротші терміни, - говорить голова Вінницької ОДА Микола Джига. - Сьогодні «Прозорий офіс» - це тотальна боротьба із зачиненими кабінетами. Там, де у кабінеті знаходяться подвійні двері - вирішуються питання, які мають корупційний характер. Насправді сьогодні влада повинна бути відкритою та прозорою. Я думаю, що ми робитимемо усе, щоб відкрити такі «Прозорі офіси», щоб тут оформлялись в тому числі і документи, які належать до компетенції МРЕВ, паспортних столів, тобто там де є великі черги людей. Ми будемо робити усе, щоб людина, яка прийде сюди, відчувала увагу влади, щоб її питання вирішувались швидко та якісно».

 


Переглядів: 7430
Поширень: 0