Автоматизована система управління підприємствами житлово-комунального господарства ВінниціАвтоматизована система управління (АСУ) підприємствами житлово-комунального господарства міста дає принципово нові можливості управління – від отримання необхідної інформації до прийняття управлінських рішень і контролю за результатами їх виконання. В рамках реалізації цього проекту у Вінниці буде створено єдину базу всіх об’єктів житлово-комунального господарства, розподілених по утримуючих підприємствах. По кожному з них в системі буде вестися паспортний облік усіх підпорядкованих об’єктів. Окрім того, відповідно до технічних характеристик будинку відбуватиметься планування та звітність щодо виконання усіх необхідних робіт, складський, бухгалтерський та податковий облік. АСУ буде інтегровано з уже функціонуючими міськими системами, такими як внутрішній портал міської ради, база даних обчислювального центру, система електронного документообігу та ін. Розробкою системи для Вінниці на платформі Microsoft Dynamics AX займається ТОВ «ЕнТехЕко».

Пілотним по впровадженню системи управління житлово-комунальним господарством став вінницький ЖЕК № 12. З січня поточного року систему розпочали наповнювати інформацією по об’єктах житлового фонду цього ЖЕКу. І наразі в системі ведеться паспортний та фінансовий облік 166 об’єктів, 13 тисяч особових рахунків та більш як 30 тисяч мешканців. Переведення системи в промислову експлуатацію планується на осінь поточного року. Після чого її планують поширити на усі ЖЕКи міста.

Картотека об’єктів містить технічні паспорти будників. Кожний з таких паспортів включає більше 300 технічних параметрів по будинку. Відповідно до технічних параметрів об’єкту та заявок громадян буде відбуватись планування робіт на наступний місяць для підприємства в цілому та для кожного з майстрів ЖЕКу окремо. «Планування робіт у ЖКГ ніде в Україні не ведеться, це унікальне явище, – розповідає технічний директор ТОВ «ЕнТехЕко» Сергій Миронов. – Щомісяця системою ведеться розрахунок фактично використаних ресурсів, і в он-лайн режимі є можливість порівняти кількість використаних ресурсів з граничним тарифом». Система сама групуватиме всі види необхідних робіт і в кінці місяця формуватиме кожному з майстрів бланк з переліком робіт. За словами Сергія Миронова, кожного місяця в системі може оброблятись біля 30 тисяч окремих видів робіт. Програма дає повну і прозору інформацію про виконання робіт, тарифи, нарахування та розрахунки населення. Будь-який користувач, який має доступ до системи, може отримати інформацію про те, що на даний момент зроблено по конкретному будинку, хто з мешканців і які послуги сплатив. Система також може формувати і різного виду довідки.

«Впровадження автоматизованої системи ЖКГ дасть абсолютну прозорість, зрозумілість та відкритість у відносинах між споживачами та надавачами послуг, - каже міський голова Володимир Гройсман. – Вона дасть можливість кожному старшому по будинку щоденно контролювати роботу обслуговуючої організації. Це дозволить вийти на абсолютно новий рівень взаємодії і максимально якісно побудувати договірні відносини між споживачами та надавачами послуг. Система дає всебічний аналіз того, що відбувається у житловому фонді міста, а набір якісних даних щодо тих чи інших проблем дає нам можливість прийняття правильних, відповідальних та професійних рішень». Розробка системи та ліцензоване програмне забезпечення коштуватиме місту біля 5 млн. грн., та мер переконаний, що ця новація окупиться досить швидко.

В подальшому в системі може зберігатися та оброблятися інформація по будь-яких об’єктах – школам, дорогам, лікарням і т.д. Таке впровадження в галузі житлово-комунального господарства є унікальним на території пострадянських республік, а компанією Microsoft воно було оцінено як краще рішення 2012 року.



Переглядів: 10170
Поширень: 0