Трирічний перехідний період, передбачений Порядком розміщення зовнішньої реклами у Вінниці, підходить до «екватору». За півтора роки у місті демонтували майже 300 рекламоносіїв. Натомість операторам було видано 59 дозволів на розміщення біг-боргів та сіті-лайтів згідно із Порядком, затвердженим у грудні 2011 року. Нові конструкції розміщуються відповідно до розроблених схем розташування зовнішньої реклами, також вони мають відповідати певним вимогам по дизайну.

Другий рік у Вінниці триває впорядкування зовнішньої реклами. На вулицях демонтують біг-борди, сіті-лайти та троли, розміри, дизайн та розташування яких не відповідають Порядку розміщення зовнішньої реклами в місті Вінниці. І якщо на початку процесу у Вінниці за різними оцінками нараховувалося від 600 до 800 рекламоносіїв, то лише протягом 2012 року їх було демонтовано близько ста, а з початку поточного – вже 170. Паралельно оператори отримують у міській раді дозволи на розміщення носіїв зовнішньої реклами. На сьогодні їх видано вже 59.

«Алгоритм видачі дозволів залишився без змін, але змінився принцип розташування носіїв реклами. Раніше ми йшли від побажань операторів, а зараз чітко визначаємо місце розташування та зразок самого рекламоносія, - повідомив директор департаменту містобудування, архітектури та кадастру Вінницької міської ради Максим Мартинюк.

Розпочався демонтаж та встановлення носіїв реклами із магістральних вулиць Вінниці: Київської, Келецької, проспекту Юності та Хмельницького шосе. А ось на проспекті Коцюбинського та площі Героїв Сталінграду зовнішню рекламу впорядковуватиме інвестор.

«Австрійська компанія РТМ розміщуватиме рекламоносії виключно у тих місцях, які ми визначили, і вони матимуть визначений нами вигляд. Згідно з умовами інвестиційної угоди, до кінця цього року компанія за власний рахунок встановить на зупинках громадського транспорту п’ять посадкових комплексів, а також прикрасить проспект Коцюбинського святковою ілюмінацією, яку передасть на баланс міста,» - каже Максим Мартинюк.

Довідка:

Першого грудня 2011 року виконком міської ради затвердив Порядок розміщення зовнішньої реклами в місті Вінниці. Цей документ передбачає суттєве скорочення носіїв реклами та розміщення їх виключно у спеціально визначених для цього місцях.

Він формулює єдину міську політику у цій сфері, а також покликаний забезпечити у процесі розміщення рекламних засобів розумний баланс між комерційними інтересами та збереженням цілісності оточуючої забудови. На довгострокову перспективу Порядок визначає основні напрямки та принципи здійснення регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами та є базою для подальшої нормотворчої діяльності виконавчого комітету Вінницької міської ради у цій сфері. Документ спрямований на вирішення таких основних проблем, як надмірна концентрація та хаотичність розміщення рекламних засобів, неузгодженість між собою типів та форматів рекламоносіїв, їх застарілість, превалювання великоформатної зовнішньої реклами.

Для модернізації парку рекламних засобів було встановлено адаптаційний період до трьох років, аби оператори ринку змогли привести конструкції у відповідність до нових вимог.



Переглядів: 4383
Поширень: 0