В рамках програми «Сервіс по-вінницькі» розпочато тренінги та семінари, за допомогою яких керівників закладів сфери торгівлі та послуг навчатимуть кращим вітчизняним та світовим практикам ведення бізнесу. До участі у них запрошуються представники малого та середнього бізнесу. Ознайомитися із самою Програмою та заповнити заявку на участь у ній можна за посиланням.

В квітні у Вінниці було прийнято Програму «Сервіс по-вінницьки», реалізація якої допоможе підняти рівень якості обслуговування городян та гостей міста у магазинах, готелях, кав’ярнях та ресторанах. В рамках цієї Програми для підприємців започатковано тематичне навчання, яке допоможе підвищити рівень кваліфікації та ознайомитися з кращими практиками ведення бізнесу як в Україні, так і за кордоном.

За словами заступника директора департаменту адміністративних послуг, начальника відділу торгівельного, побутового обслуговування та ресторанного господарства Людмили Перової, протягом трьох місяців для керівників торговельних закладів, рестораторів та готельєрів буде проведено цикл безкоштовних семінарів та тренінгів. Їх тематика буде залежати від заявок та пропозицій самих підприємців.

Навчання буде проводитися за участю різних фахівців, а також керівників в тому числі успішних місцевих підприємств, яким вдалося налагодити бізнес та які мають бажання поділитися власним досвідом. «Немає значення, де ми працюємо – чи в торговельному центрі, готелі, ресторані, ми маємо виконувати нашу роботу так, щоб клієнтам було приємно з нами спілкуватися, і щоб вони із задоволенням поверталися до нас знову, - зазначає директор вінницького ТЦ «Метро» Анна Губанова, яка бере активну участь в допомозі реалізації муніципальної програми. - Розуміючи це, необхідно докладати максимум зусиль, щоб забезпечити клієнтів кращим сервісом. Аби допомогти малому та середньому бізнесу міста, який працює у сфері торгівлі та обслуговування клієнтів, а також поділитися міжнародним досвідом у цій сфері наша компанія радо підтримує ініціативу Вінницької міської ради з впровадження програми «Сервіс по-вінницьки». І також готова поділитися власним досвідом».

Ознайомитися з критеріями Програми та її завданнями можна за посиланням. Там же можна і заповнити заявку для участі у ній.

Після закінчення цього етапу розпочнуться публічні перевірки торговельних закладів та закладів сфери обслуговування за участі місцевих ЗМІ. Вони слугуватимуть і рекламою для підприємців, і мотивацією для покращення сервісу. Перевірки проводитимуться за допомогою «таємного покупця», який згідно заздалегідь складеній анкеті перевірятиме наявність працівників на робочих місцях, якість товару, чистоту, увагу персоналу до кожного клієнта, якість обслуговування, але передусім – ввічливість та доброзичливість до клієнта.

Таку перевірку протягом трьох перших місяців керівники закладів, які виявили бажання взяти участь у Програмі, можуть замовити і самостійно за допомогою консалтингової компанії. Це допоможе виявити недоліки у роботі та обслуговуванні клієнтів персоналом і завчасно усунути їх. ​



Переглядів: 3959
Поширень: 0