Scooter Life

Ідея об’єднання однодумців у клуб «Scooter Life» виникла ще минулої зими. Навесні поточного року декілька молодих скутеристів, яких об’єднує спільна ідея безпеки на дорогах Вінниці, почали розповсюджувати агітаційні листівки серед інших скутеристів із запрошеннями об’єднуватись в єдину організацію. Поступово до клубу почали приєднуватись нові учасники, - на сьогоднішній день клуб налічує понад 50 чоловік, і ця кількість постійно збільшується. Головною умовою, яка є обов’язковою для усіх, хто бажає стати членом клубу, є те, що вік «новобранців» повинен перевищувати 16 років, тобто це той вік, за яким особа юридично отримує право керувати транспортним засобом. Наразі, «ветераном» клубу за віком є 38-річний скутерист, захоплення якого повністю поділяє і його дружина, якій нещодавно він також придбав скутер. Інші члени клубу – це переважно молодь студентського віку.

Основними напрямками роботи клубу «Scooter Life» є недопущення неповнолітніх вінницьких скутеристів до керування цим транспортним засобом до моменту досягнення повноліття, виховання у водіїв почуття взаємоповаги до учасників дорожнього руху та навчання щодо безпечного пересування на скутерах по території міста. Молоді городяни, які об’єднанні у скутер-клубі, занепокоєні великою кількістю аварій за участю неповнолітніх скутеристів. Одна з основних задач скутер-клубівців – довести до відома батьків, які купують своїм неповнолітнім дітям скутери, наскільки небезпечним для життя малолітніх водіїв може виявитися їхній «щедрий» подарунок. У багатьох із них існує хибна думка, що скутер – це «велосипед з моторчиком», для якого не потрібно знати Правил дорожнього руху.

Scooter Life

Ініціатор створення клубу «Scooter Life», 17-річний Олексій Кушнір, який навчається у торгівельно-економічному інституті за спеціальністю «менеджер туристичного бізнесу», сам сів за кермо скутера після досягнення повноліття. «Перший дозвіл щодо їзди на скутері довелося буквально випрошувати у батьків, які спочатку дуже неохоче віднеслися до мого бажання. – розповідає Олексій. – І лише після того, коли я довів батькам, що вмію поводитися із цим транспортним засобом і пересуватися на ньому з безпекою для себе і у відповідності до Правил дорожнього руху, батьки дозволили мені їздити на скутері».

Scooter Life

Начальник відділу у справах сім\'ї, молоді та туризму Вінницької міської ради Руслан Анфілов розповідає про майбутню роботу молодіжного клубу «Scooter Life»: «Молоді скутеристи спільно із міською радою та УДАІ планують провести ряд заходів, які будуть спрямовані на зменшення кількості неповнолітніх дітей на скутерах та поглиблення вивчення правил поведінки на дорогах, зменшення кількості аварійних випадків на дорогах тощо. Крім того, учасники клубу «Scooter Life» виявили бажання приймати активну участь у патрулюванні нашого міста на громадських засадах».

Майбутній фінансист, 20-річний Роман Жовніренко, зізнається, що окрім єдиної «спільної хвилі» захоплення скутерами, - у членів клубу «Scooter Life» є і багато інших спільних інтересів. «Ми часто збираємося, влаштовуємо відпочинок на природі, разом ходимо до кінотеатрів тощо. Коли у людини є певне захоплення, в якому вона знаходить однодумців, завжди з’являються і інші спільні інтереси, які об’єднують, – каже Роман. – Але найбільше нас поєднує спільна мета – безпечність на дорогах як для скутеристів, так і для інших учасників дорожнього руху».

Додаткова інформація – за т. 59-52-83


Переглядів: 6113
Поширень: 0