Сьогодні до Вінниці переймати досвід роботи Центрів адміністративних послуг приїздила делегація представників Київської обласної державної адміністрації. Наразі в Києві розпочато будівництво подібного центру, який буде обслуговувати мешканців їх регіону. Тому на сьогодні триває напрацювання та збір досвіду, як закордонного, так і місцевого, щодо організації роботи центру та розробки певного стандарту надання послуг, адже держава над їх стандартизацією тільки розпочала працювати.

Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» у Вінниці було відкрито ще у 2008 році. Тоді для України це була новація, в той час як за кордоном подібні офіси вже працювали давно. А в 2012 році для наближення послуг до городян, у місті було створено ще три територіальні Прозорі офіси. Відтоді вінницький досвід став передовим щодо надання як адміністративних, так і соціальних послуг. І знайомитися з їх роботою приїздять делегації і з інших міст України, і з-за кордону.

25 лютого Вінницю відвідала делегація Київської обласної державної адміністрації, щоб подивитися як організована робота двох вінницьких ЦНАПів та міського call-центру. Адже сьогодні у Києві триває робота над будівництвом сучасного Центру адміністративних послуг і вінницький досвід може бути корисним в організації його роботи. Керівники Київської ОДА також зустрілися з міським головою Сергієм Моргуновим.

«Ми раді ознайомитися сьогодні з роботою вінницького Центру надання адміністративних послуг. Це, мабуть, взірцевий ЦНАП, який за останніх вісім років надав стільки послуг, що ця політика стала державною, - зазначає Голова Київської обласної державної адміністрації Максим Мельничук. - З квітня 2016 року районні державні адміністрації по всій Україні почнуть надавати розширений спектр таких послуг нашим громадянам, і тим самим покращить життя і сервіс наших громадян. Це те, що називається справжня децентралізація влади в Україні. Практично кожен обласний центр нашої держави вже організував роботу ЦНАПів. На жаль, не рідко ця робота знаходиться на початковому рівні. Різний сервісний рівень забезпечується не тільки на Київщині, а в принципі по всій Україні. Проте обласні ЦНАПи на сьогоднішній день непогано справляються з тими навантаженнями і викликами, які на них покладені. І як раз бажання керівництва областей і регіонів є при цьому вирішальними. Тому наша делегація прибула сьогодні до міста Вінниці ознайомилася з роботою колективів, які забезпечують роботу вінницьких центрів надання адміністративних послуг. Ми вражені. Наші вінницькі колеги поділилися своїми напрацюваннями, позитивним досвідом і помилками, які виникали спочатку роботи, для того, щоб нашу роботу організувати якомога краще».

Голова Київської ОДА М.Мельничук про Прозорі офіси: «Це мабуть взірцевий Центр надання адмінпослуг. Ми вражені»

Перший заступник голови Київської обласної державної адміністрації Лев Парцхаладзе відзначив, що головне, що кидається у вічі при знайомстві з роботою вінницьких офісів – це відношення влади до людей. І саме цей досвід хочеться перейняти. Особливо делегацію зацікавила робота адміністраторів з людьми з обмеженими фізичними можливостями. Приміщення вінницьких центрів мають безбар’єрний доступ для таких людей. До того ж, в кожному з територіальних офісів є навчений адміністратор або рецепціоніст, який може спілкуватися мовою жестів.

«Ми хочемо перейняти кращі технології, підходи, бізнес-процеси, тенденції. Насправді наша команда аналізує не тільки вінницький досвід, але й Прибалтики, Польщі, Грузії. І все саме краще, що є, ми вкладаємо у наш проект, який вже почали будувати. В Київській області він буде еталоном, стандартом. І після відкриття, яке ми плануємо на квітень-травень, поширюватимемо наші напрацювання на інші обласні центри», - зазначає Лев Парцхаладзе.

Голова Київської ОДА М.Мельничук про Прозорі офіси: «Це мабуть взірцевий Центр надання адмінпослуг. Ми вражені»

При зустрічі з Вінницьким міським головою Сергієм Моргуновим гості показали власний проект будівництва ЦНАПу, а також поспілкувались на тему сьогоднішніх проблем надання послуг. Учасники зустрічі відзначили, що на даний час відсутні загальні для всієї держави уніфіковані стандарти надання послуг. Вінниця ж напрацювала власні алгоритми надання адмінпослуг, що може бути гарним досвідом, який можна поширювати у інших ЦНАПах. Також київських колег зацікавив позитивний досвід використання індивідуальних електронних програм, які спеціально були розроблені ІТ-спеціалістами міської ради для Прозорих офісів.



Переглядів: 3975
Поширень: 0