Ця машина дозволяє наносити дорожню розмітку на автошляхах обласного центру так званим безповітряним способом. Відтак, процес висихання фарби значно швидший, а термін зношуваності ліній та «острівців безпеки» - вищий.

Подібна машина вже працює у Вінницькій СМЕД ще із 2004 року. Проте вона має дещо інші параметри нанесення дорожньої розмітки. Зокрема, якщо потрібно було нанести розмітку переривчастої лінії із параметрами метр на метр, у ручному режимі за допомогою крейди наносились позначки, а лайн-лазер робив штрих-лінію. У новопридбаної техніки є ряд суттєвих переваг. Зокрема, вона обладнана самохідним причепом, який дозволяє використовувати не лише механізований драйвер, а й користуватися так званою «тачкою». Крім того, новий транспорт обладнано електронним блоком управління - бортовим комп\'ютером. Відтак, задані параметри ліній наносяться в автоматичному режимі спеціальним датчиком, який знаходиться на колесах. Такий датчик автоматично включає та відключає подачу фарби у відповідності до параметрів ліній розмітки на дорожньому полотні.

Як повідомив начальник КП «Вінницька спеціалізована монтажно-експлуатаційна дільниця з організації дорожнього руху» Вінницької міської ради Іван Юрченко, нова спецтехніка є сучасною, невеличкого компактного розміру та призначена саме для нанесення дорожньої розмітки в умовах міста. «Раніше нам доводилось проводити роботи на базі радянського вантажного автомобілю ГАЗ-53, який є досить габаритною машиною та непризначеною для міських доріг, відповідно, це позначалось і на якості нанесення дорожньої розмітки. - говорить Іван Юрченко. - Придбаний цього року «Лайн-лазер» дозволяє наносити чіткі лінії дорожньої розмітки на капітально відремонтованих дорогах із рівною поверхнею. Проте на тих ділянках, де дорожнє полотно не зовсім рівне, на спецтехніку ми встановлюємо автомобільне шасі, яке дозволяє тримати маркер чітко в горизонтальному положенні, що, в свою чергу, сприяє нанесенню рівних ліній».

Крім того, якщо раніше лінії та дорожні «острівці безпеки» наносились по принципу фарборозпилювача, то із новою технікою фарба на дорожнє полотно наноситься безповітряним способом. «Лайн-лазер» обладнано насосом високого тиску (до 200 атмосфер), що дозволяє «вбивати» фарбу в асфальт. Відтак, процес висихання фарби, якість дорожньої розмітки, а також зношуваність розмітки - значно вищі.


Переглядів: 3774
Поширень: 0