Тепер під час відповіді на локальні запити Яндекс враховує не лише регіон користувача, але і місто. Наприклад, на запит [продаж квартир] мешканці Козятина побачать передусім пропозиції свого міста, а жителі Гайсина — свого.

Серед питань українців 15-20% локальних, для відповіді на які важливо знати, де перебуває користувач. Наприклад, якщо людина шукає [ремонт телевізора], швидше за все, їй потрібна майстерня в її рідному місті. Відповіді на такі питання Яндекс шукає в основному на місцевих сайтах, де є локальна інформація. Тепер її зможуть отримати навіть мешканці невеликих міст, а місцеві сайти розширять свою аудиторію.

Із запуском Артемівська покращився пошук відео та зображень на запити українською мовою. Яндекс почав перекладати такі питання з української на російську, щоб шукати і в російськомовному варіанті теж. У результаті найкраща відповідь вибирається з більшої кількості зображень і роликів, аніж це було раніше.

Як і попередні версії українського пошуку, Артемівськ враховує морфологію української мови, вміє показувати пошукові підказки та виправляти друкарські помилки.

Попередня пошукова програма була запущена в 2010 році та називалася "Полтава". Вона вміла показувати локальні відповіді для всіх областей і Криму. Яндекс продовжить гру в міста: наступна версія пошуку буде на букву "К".


Переглядів: 2056
Поширень: 0