Депутати розглянули одне питання, яке стосувалось схвалення спільних заходів по м. Вінниці в рамках виконання Угоди щодо регіонального розвитку Вінницької області. Мова йшла про ті стратегічні проекти розвитку міста, які 12 лютого поточного року міський голова Володимир Гройсман відстоював у Кабінеті Міністрів.

При нинішній системі формування місцевих бюджетів можливості вирішення стратегічних проблем розвитку, які вимагають серйозних капіталовкладень, для будь-якого міста обмежені. Міська влада неодноразово зверталась з подібними проектами до вищих державних органів, але остаточне рішення здебільшого відкладалось на невизначений час. Тепер ситуація зрушилась з місця. Спільні заходи по виконанню угоди першого квітня схвалили депутати обласної ради. А вже другого квітня їх підтримали й народні обранці міської ради.

Серед цих проектів - будівництво повітряної лінії від підстанції, яка знаходиться у с. Гуменне до нової підстанції (яку потрібно збудувати одночасно із повітряною лінією) у східній частині Вінниці. Реалізація цього проекту має стратегічне значення для підвищення надійності електрозабезпечення міста у цілому. Окрім цього вона необхідна тому, що у східній частині міста районі планується створення індустріальної зони для розміщення нових підприємств. До сьогодні основним джерелом електроживлення Вінниці залишається підстанція «Вінницька», яка знаходиться у с. Тюшки. Через відсутність зв\'язків міської мережі з іншими джерелами живлення інколи виникають проблеми із забезпеченням городян електроенергією.

Наступний проект стосується будівництва шляхопроводу від вул. Фрунзе до вул. Ватутіна через залізничні колії, який буде проходити над землею. Генеральний план розвитку Вінниці, який міська рада прийняла у 2007 році, передбачає спорудження нових мостів, розв\'язок, шляхопроводів. З допомогою такого шляхопроводу планується оптимізувати транспортні маршрути з виїздами до магістральних доріг державного значення, перерозподілити транспортні потоки, розвантажити вул. Немирівське шосе та вул. Островського.

Окрім цього досягнута також домовленість по державній підтримці будівництва чотирьох кілометрів трамвайної колії від вул. Квятека до автовокзалу «Західний» та продовження вул. Келецької до Барського шосе. Цей проект міська влада вже розпочала реалізовувати, але світова фінансово-економічна криза внесла корективи до планів розвитку міста. Тепер з\'явилась можливість відновити роботи. В рамках Угоди про співпрацю держава профінансує 70% від необхідних 57 млн. грн. Перші сім мільйонів для будівництва лінії, згідно Угоди, планується закласти у держбюджеті на 2011 рік.

В переліку планів розвитку міста не обминули увагою галузь охорони здоров\'я, яка протягом останніх років є одним з пріоритетів міської влади. Володимир Гройсман переконав урядовців у необхідності виділення коштів на купівлю спірального комп\'ютерного томографу в міську клінічну лікарню швидкої медичної допомоги та забезпечення необхідним обладнанням кардіохірургічної операційної МКЛ №1 для проведення аорто-коронарного шунтування.

Серед найближчих перспективних планів розвитку Вінниці - будівництво середньої загальноосвітньої школи №14 у мікрорайоні «П\'ятничани». Вона буде знаходитись по вул. Салтикова-Щедріна і матиме біологічний напрямок навчання. Розрахована школа на 660 учнів. Стилістика проектних рішень навчального закладу гармонійно поєднується з історичним середовищем колишнього маєтку графа Грохольського та підкреслює архітектурні особливості палацово-паркового комплексу національного значення. Будівництво планується завершити у 2013 році.

У перспективних планах, які підтримали депутати міської ради, є і будівництво нового полігону твердих побутових відходів з розміщенням механіко-біологічного сміттєпереробного заводу. Пілотний проект його будівництва включає у себе сучасні технології та повністю відповідає екологічним нормам Європейського Союзу. Загальна вартість реалізації проекту складає 306 млн. грн. Вінницький міський голова Володимир Гройсман розповідає, що залучення інвестицій під державні гарантії - це вже великий крок вперед. «Ми зараз вже працюємо над пошуком інвестицій, - говорить мер. - Що стосується екологічної проблеми, яка може бути пов\'язана із сміттєпереробним заводом, то це виключено. Екологічна проблема є тоді, коли сміття просто викидається. А що стосується переробки, то це європейська практика, європейські норми, а, як ми знаємо, стандарти, які існують в Європі, надзвичайно високі».

В загальній Угоді про співпрацю є проекти, які стосуються і розвитку регіону в цілому. Загальні кошти, які виділить держава на їх реалізацію, - три мільярда гривень. З них один мільярд буде виділений на місто. Планується усі проекти втілити у життя до кінця 2015 року. «Ми маємо надію, що з 2011 року в державному бюджеті будуть передбачені кошти на реалізацію цієї угоди, розповідає Володимир Гройсман. - Кожне рішення було відпрацьовано досить детально і ми документально вже повністю готові втілювати їх у життя. Саме через ретельну підготовку у нас не було серйозних протиріч під час представлення цих проектів у Кабінеті Міністрів. Були лише суто професійні та технічні запитання, на які були надані професійні рішення, тому проекти було схвалено профільними міністерствами. На сьогоднішній день розвивати інфраструктуру - це першочергове завдання і я дуже не хотів би говорити про те, що якась політична складова може на це вплинути. Адже я завжди говорив і зараз можу підкреслити - органи влади та місцевого самоврядування не повинні займатись політикою, а суто господарською діяльністю. Що ми і робимо».


Переглядів: 3162
Поширень: 0