В подальшому планується у приміщеннях кожної адміністрації створити центри адміністративних послуг на кшталт «Прозорого офісу» міської ради. Таким чином багато питань вінничани зможуть вирішувати на місцях.

На сьогоднішній день кожна районна адміністрація має певне коло повноважень. Вони є виконавчим органом Вінницької міської ради та створені з метою реалізації функцій міського самоврядування на території відповідного району міста.

22 квітня керівник Ленінської районної адміністрації Юрій Бондар на черговому засіданні виконкому міської ради вперше звітував про піврічну роботу підвідомчого йому органу. Одним із напрямків діяльності адміністрації є утримання території району в належному санітарному стані та забезпеченні благоустрою та озеленення території.

Протягом шести місяців працівники Ленінської районної адміністрації провели 114 рейдів, виписали 124 попередження і склали 40 протоколів про адміністративні правопорушення, які стосувались прибирання сміття підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності на прилеглих до них територіях.

Протягом грудня 2009 року працівники адміністрації спільно з правоохоронцями та представниками управління розвитку споживчого ринку та послуг міської ради здійснили 10 рейдів з метою ліквідації локальних місць стихійної торгівлі. Окрім цього вони працювали над недопущенням торгівлі з рук на вулицях, площах, дворах, скверах та інших невстановлених місцях на території Ленінського району. За підсумками рейдів надано 74 попередження та ліквідовано 5 місць стихійної торгівлі.

Усі матеріали, які надходять в результаті рейдів, постійно розглядає адміністративна комісія. Вона й визначає розміри штрафів в межах, які передбачені законодавством України. Якщо громадяни відмовляються сплачувати адмінштраф добровільно, адміністративна комісія працює з органами Державної виконавчої служби міського управління юстиції, які допомагають у вирішенні питань щодо примусового стягнення штрафних санкцій з боржників. За звітний період адмінкомісією до органів Державної виконавчої служби для виконання направлено 58 постанов.

За період свого існування Ленінська районна адміністрація для ефективності роботи налагодила співпрацю з Ленінським райвідділом міліції та підприємствами та організаціями ЖКГ.

Постійну увагу Ленінська районна адміністрація приділяє питанням реалізації права громадян на звернення, які знаходяться під контролем керівництва адміністрації. Протягом звітного періоду надійшло 532 звернення. З них 53 письмових та 15 звернень, отриманих на особистих прийомах керівників. Зустрічаються із громадянами і безпосередньо працівники районної адміністрації. До них надійшло 464 звернення.

Основні питання, з якими звертаються громадяни до районної адміністрації, стосуються встановлення меж земельних ділянок, роботи підприємств житлово-комунального господарства та надання матеріальної допомоги на поховання. Всі вони розглядаються невідкладно з залученням фахівців відповідних управлінь та служб.

Вінницький міський голова Володимир Гройсман вважає, що наближення влади до людей з допомогою районних адміністрацій вдосконалить якість надання адміністративних послуг населенню. «Ми сьогодні технічно готові створити на базі районних адміністрацій центри адміністративних послуг, - розповідає мер Вінниці. – На жаль, сьогодні у нас відсутній фінансовий ресурс для реалізації цього проекту. Але з часом такі центри будуть створенні, аби мешканцям різних районів не потрібно було їхати до міської ради для вирішення питань. Вони зможуть це робити в районних адміністраціях».


Переглядів: 3120
Поширень: 0