Третій рік поспіль мешканці багатоповерхівок мають можливість прискорити капітальний ремонт своїх будинків шляхом співфінансування робіт. Відповідне рішення виконавчий комітет прийняв 28 травня 2009 року. Сам механізм роботи по формуванню переліку об\'єктів, які потребують капітального ремонту та його виконання, передбачає кілька етапів. Спочатку житлово-експлуатаційні контори попередньо визначають перелік будинків та передають інформацію департаменту житлового господарства. На основі чого формується база даних, де збирається інформація щодо потреб у капітальному ремонті житлового фонду. Також в базу даних включаються об\'єкти, які обстежені працівниками департаменту житлового господарства, побажання мешканців та пропозиції депутатів міської ради. Згідно показників вартості капітального ремонту визначається орієнтовна вартість робіт капітального ремонту та сума дольової участі мешканців. Після чого департамент житлового господарства спільно з житлово-експлуатаційними конторами із залученням підрядних організацій проводить збори, на яких зазначена інформація доводиться до мешканців. Якщо мешканці готові взяти участі у співфінансуванні капітального ремонту, департамент житлового господарства заключає трьохсторонній договір за підписом старшого по будинку або представника від мешканців. Кошти мешканців перераховуються на рахунок підрядної організації, з якою заключено договір. Якщо мешканці відмовились, інформація про будинок залишається в базі даних проблемних питань, які потребують вирішення. В результаті запровадження такого механізму, щороку кількість відремонтованих будинків за рахунок співфінансування збільшується, а мешканці практично поза чергою мають можливість покращити стан свого будинку на умовах співфінансування: 70% від суми виділяє міський бюджет, 30% - мають зібрати самі мешканці.

Міський голова Володимир Гройсман під час засідання виконавчого комітету зазначив, що такий варіант співпраці досить ефективний. «Мешканці, які беруть участь у фінансуванні капітальних ремонтів своїх будинків, контролюють якість виконання робіт, знають в яких обсягах вони виконані, вони бережуть, що зроблено, - говорить міський голова Володимир Гройсман. - Це системне рішення і його потрібно розвивати, підтримувати і максимально бути підзвітними самим мешканцям».

Начальник служби у справах дітей Людмила Шафранська на засіданні виконавчого комітету доповідала про розвиток сімейних форм влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. За її словами у місті за останні роки спостерігається позитивна динаміка в плані зменшення кількості батьків, яких позбавляють батьківських прав. Більшає дітей, які повертаються жити у свої сім\'ї. Протягом 5 місяців 2011 року біологічним батькам повернуто четверо дітей, двоє - усиновлено, 10 - передано під опіку. Станом на 1 червня 2011 року у Вінниці функціонує 6 прийомних сімей, в яких виховується 8 дітей. Окрім цього, на обліку служби у справах дітей перебуває 6 осіб, які є потенційними опікунами, 3 подружжя, які є потенційними прийомними батьками та 20 подружніх пар кандидатів в усиновлювачі. Але поки що вони не готові прийняття в свою сім\'ю на праві рідної, підопічної чи прийомної дитини. Причиною цьому є стан здоров\'я, вік дітей та хвороби у деяких з них, а також те, що багато з них мають братів та сестер.

Окрім основних питань, виконком міської ради розглянув більше вісімдесяти питань за переліком порядку денного. Серед них був і проект рішення про затвердження акту прийому-передачі до комунальної власності територіальної громади м. Вінниці майна державного підприємства «732 Вінницький ремонтний завод» по вул. Червоноармійська, 85а. Це приміщення колишнього дитячого садку площею 1694,2 кв. м. В результаті тривалих переговорів міської влади із Міністерством оборони України, останнє прийняло рішення передати цей об\'єкт у комунальну власність міста. Після проведення капітального ремонту приміщення у цьому дитячому садку буде відкрито 6 груп на 150 дітей.


Переглядів: 4173
Поширень: 0