Машини, які стали речовими доказами або порушували правила дорожнього руху, тисячами гниють та ржавіють на арешт-майданчиках України.

Понад три тисячі автомобілів радянського машинобудування і сучасні іномарки заполонили арешт – майданчики у різних містах держави. За більшістю з них власники ніколи не повернуться. Залишають на призволяще авто, які постраждали у аварії, і не можуть бути відновленими. Їхня вартість менша суми, яку винен власник машини за її зберігання на арешт-майданчику.

А державтоінспектори, які охороняють штрафні площадки не можуть збути брухт без дозволу автомобілістів або суду. А ще терплять збитки – одна доба зберігання авто коливається від 10 до 30 гривень.

Машина, до якої 2-3 роки не повертається власник потрапляє у чорний список. Таких в Україні уже понад три тисячі. Раніше обласні інспекції могли їх продати через аукціон, та нині це право лише за судом. Але справи там розглядають роками.

Наприклад, у Вінницькій області одна доба зберігання машини обходиться бюджету 10 гривень. Інспектори кажуть, якщо це декілька днів, сума не значна, але йдеться про роки простою і відповідно неабиякі втрати.

Власники не поспішають забирати поламані машини саме через дорожнечу їх зберігання. Адже деякі авто побиті вщент і нічого не варті. Тож понівеченого залізяччя на штраф-майданчиках щороку більшає. Аби позбутися брухту, інспектори просять законодавчої підтримки та посилення відповідальності за несвоєчасне забирання авто.

 


Переглядів: 6145
Поширень: 0