Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення продуктовими наборами клієнтів та проведення груп самодопомоги для клієнтів проекту «Побудова життєздатної системи комплексних послуг з профілактики та лікування ВІЛ/СНІДу, догляду і підтримки для уразливих груп та ЛЖВ», що фінансується ВБО "Всеукраїнська мережа ЛЖВ".

Опис позицій до закупівлі товарів

 
Назва
Кількість
Додаткова інформація
1
Продуктові набори
 
310
 
 
Форма оплати: безготівковий розрахунок
 
2
Продукти харчування для групи самодопомоги
68
 

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг

 Щомісячно упродовж періоду з 1 серпня 2012 р. по 31 грудня 2013 року

 
Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг
Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам
До складу продуктових наборів обов’язково повинні входити наступні складові з такою вагою та об’ємом:
Олія соняшникова 1 л
Цукор рафінований 250 г
Консерви Сардина 200 г
Молоко згущене 300 г
Чай чорний/зелений в пакетиках 100 г
Вермішель 500 г
Пластівці вівсяні 800 г
Шоколад чорний/молочний 100 г
Сік персиковий/апельсиновий 1 л
Сік персиковий/апельсиновий 200 мл
Тендерна пропозиція
До складу продуктів харчування для проведення груп самодопомоги обов’язково повинні входити наступні складові з такою вагою:
Чай чорний/зелений в пакетиках 100 г
Цукор 1 кг
Вафлі 100 г
Печиво 100 г
Одноразові стакани 50 шт.
Одноразові ложки кавові 10 шт
Серветки 100 шт.
Кава 300 г
Цукерки 300 г
Рулет бісквітний 200 г
Тендерна пропозиція
 
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг
Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
Право на здійснення підприємницької діяльності
1.Для підприємств (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію, виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР), свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).
2.Для суб’єктів підприємницької діяльності (СПД) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію, виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР), свідоцтва про сплату єдиного податку, ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).
3.Для суб’єктів підприємницької діяльності (СПД) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію, виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР), довідки з податкового органу про систему оподаткування, ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).

Склад цінової пропозиції:

1.    Цінова пропозиція у формі рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо;

2.    Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).

Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв\'язок з учасниками Гребенюк Олена Андріївна, бухгалтер, тел.0672322733, 0432572061, e-mail lgvs10@ukr.net

Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора місцевої закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 (п’яти) днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасника не пізніше 5 (п’яти) днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.


Переглядів: 2604
Поширень: 0