Вже завершено капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Київській від вул. Тарногородського до межі міста площею 15,2 тис. м2, вулиці Гліба Успенського площею 7,2 тис. м2 та вулиці Енгельса (на відрізку від вулиці Гліба Успенського до вулиці Данили Нечая) площею 3,5 тис. м2. На вулиці Енгельса облаштували зруйновані тротуари та встановили бордюри загальною площею 380 м2.

На разі, іще продовжуються роботи з реконструкції та розширення перехрестя вулиць Р. Скалецького-Свердлова з новозбудованою дорогою по вулиці Зодчих. На перехресті вже перенесли підземні кабельні лінії і розпочали власне роботи по розширенню самого перехрестя (ширина його буде збільшиться на 3,8 метри загальною протяжністю 220 метрів вздовж вул. Свердлова). «По асфальтуванню нам тут роботи на тиждень за умови нормальних погодних умов», - переконує директор підприємства «Агропромшляхбудіндустрія» Василь Власенко. Після проведення реконструкції дорожнього полотна настане черга працювати тут працівників СМЕД ДАЇ: вони займатимуться врегулюванням та коректуванням роботи світлофорів цього перехрестя, адже саме тут розташований найбільший світлофорний об’єкт у місті.

На вулиці 600-річчя відрізок від вул. Келецької до Хмельницького шосе також вже виконаний. Щодо ділянки дороги від Келецької до вулиці Стахурського, то рішення на користь проведення цих робіт залежить від теплопостачальних організацій: якщо ті дадуть підтвердження, що на цьому відрізку ймовірність аварійних ситуацій по теплових мережах є невисокою – роботи по капітальному ремонту вулиці 600-річчя до перетину із вул. Стахурського будуть продовжуватись.

«Капітальний ремонт дорожнього полотна на території міста був і залишається одним з пріоритетів нашої роботи. Тому в подальшому плануємо дотримуватись тих обсягів, які ми робили у попередні роки. – розповідає міський голова Володимир Гройсман. – Сьогодні усі роботи йдуть вчасно із дотриманням графіку. У наступному році на ці цілі будемо планувати не менше десяти мільйонів. Разом з тим, будемо дивитись, яким буде перерозподіл всередині цієї цифри – мова йде про потребу ремонтувати прибудинкові території та дороги приватного сектору, де дороги потрібно будувати (в тому числі і на умовах співфінансування із мешканцями».


Переглядів: 3549
Поширень: 0