Для розвитку вінницького аеропорту потрібен пасажирНа сьогодні обласне комунальне підприємство «Аеропорт Вінниця» працює не на повну потужність через відсутність регулярних авіарейсів. В області недорозвинутий туристичний авіаринок, кажуть фахівці. Для налагодження ритмічної роботи регіонального летовища, вважає голова облдержадміністрації Микола Джига, «потрібно підтримувати будь-який рейс, який буде плануватися». Ефективним і рентабельним, підкреслює керівник області, аеропорт стане за умови збільшення регулярних авіамаршрутів та пасажиропотоку. «Ніхто не буде літати, якщо з аеропорту не будуть регулярно літати літаки. Якщо ми не зробимо перші кроки, якщо ми не відкриємо повітряні ворота, не буде стабільних рейсів, ми не можемо розраховувати, що в розвиток аеропорту будуть вкладатись надійні інвестиції. Потрібні регулярні польоти, які дадуть початок функціонування аеропорту», - сказав він.

Сьогодні аеропорт здійснює чартерні авіарейси по хасидській програмі та до Чорногорії. З початку року з Вінниці відправили 82 літаки. На разі розглядають можливість відкриття нових маршрутів Вінниця-Тель-Авів-Вінниця та Вінниця-Краків-Вінниця. Для початку, підкреслив голова облдержадміністрації, потрібно прорахувати економіку цих рейсів, визначити їх наповнюваність та знайти вигідних партнерів для аеропорту. Міський голова Вінниці Володимир Гройсман зазначив, що міська влада готова представити концепцію нового аіванапрямку на Краків за два тижні.

Голова облдержадміністрації додав: «Щоб аеропорт почав заробляти гроші від своєї господарської діяльності, треба створити умови. А умови які – повинні працювати туристичні агенції, повинні працювати міждержавні угоди, а головне – буде пасажир, буде бажаючий – будуть польоти». Приваблювати пасажирів повинен постійний розклад вильотів та потужна реклама, розрахована в першу чергу на туристів. Адже у 90% випадків послугами вінницького аеропорту користуються саме любителі мандрівок.

Для довідки:

Аеродром у Гавришівці засновано на початку 50-х років 20 ст.
У 2008 році, після майже 15-ти річного занепаду, розпочато відновлення роботи аеропорту:

  • Проведено відновлення частини аеровокзального комплексу (900 м2 .) з пропускною спроможністю 150 чол. на год..
  • Отримано в 2008 році та продовжено у 2011 році сертифікат аеродрому.
  • В 2008 році вперше проведено сертифікацію служби авіаційної безпеки, із щорічним його підтвердженням.
  • 10 грудня 2008 року постановою КМУ відкрито пункт пропуску через державний кордон для авіаційного сполучення.
  • Відкрито постійний відділ прикордонної служби ІV категорії.

Льотне поле прямокутної форми розмірами 3994 х 566 м. Аеродром придатний для експлуатації літаків цілий рік без обмежень, цілодобово. Штучна злітно-посадкова смуга має розміри: довжина – 2 500 м, ширина – 42 м, ширина з розширенням – 67 м. Клас аеродрому В (4D), тип покриття – армобетон. Забезпечує зліт, посадку і руління повітряних суден індексу 6 (шість) та нижче (А320, В737, Іл-76 та інші.).



Переглядів: 4909
Поширень: 0