Законом передбачається, що реклама тютюнових виробів, реклама знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби, забороняється на всіх типах рекламних носіїв – телебачення, радіо, преса, зовнішня реклама, реклама на транспорті і т.д.

Але, що найважливіше – держава забороняє рекламу тютюну в інтернеті (окрім веб-сайтів, призначених для повнолітніх осіб, обов’язковою умовою доступу до яких є попередня ідентифікація віку користувачів).

До цього моменту держава ніяким чином не регулювала інтернет-рекламу. Наявність такої норми в законі по ідеї повинна тепер передбачати й наявність якогось органу, який повинен контролювати інтернет-рекламу загалом з метою моніторингу порушень законодавства.

Закон набуває чинності через 6 місяців з дати його опублікування.


Переглядів: 2106
Поширень: 0