Організатори переконані, що виставка не залишить байдужим нікого, адже вона про сексуальність і трансцендентність. Про це важко розказати, це за межею сприйняття, але це варто подивитися. Виставка відривається в суботу і триватиме 5 місяців.

Сексуальність і трансцендентність починається з ринку. Сьогодні вранці продавці та покупці Бессарабки побачили на стіні ось цей вісімдесятиметровий фриз. Це робота російських художників яка через свої розміри просто не змогла вміститись в PinchukArtCentre. Зате її повісили у символічному для Києва місці, яке як ніщо символізує плинність часу.

Тетяна Арзамасова, художник: «Ты не когда не знаєш – слуга ты, или господин твой слуга, потому что роли в современном обществе они зыбкие.»

Росіяни на Бесарабці, а американка – Джені Хольцер – просто у коридорах PinchukArtCentre. Найбільша за всю історію виставка зайняла весь простір центру. На 4 поверхах – 150 робіт 19 найвідоміших художників сучасності. І всі між земним сексом та чимось вищим навіть за людську свідомість – трансцендентністю. Ось ці провокативні та трошки саркастичні листівки Джені Хольцер готують до того, що в залах. У першому одразу Джеф Кунс і одразу зі світовою прем’єрою – луснутим яйцем.

Екхард Шнайдер, генеральний директор PinchukArtCentre: «Це абсолютна форма, зроблена з відполірованої нержавіючої сталі в якій глядач бачить сам себе. Джеф Кунс – це кістяк нашої виставки. Деякі з митців звертаються до сексуальності, інші до транценстентності. Кунс стоїть посередині між ними.»

Ще одна світова прем’єра від Кунса - кульковий кролик. На вигляд – кілька грамів. А його ледве підняли спеціальним краном.

Кай, монтажник скульптур: «Виглядає наче пушинка, однак це зовсім не пушинка - ось такий шар металу зробленого в штатах - 5 тисяч кілограм 5 тон»

У цій кімнаті вирує фонтан світу від світового провокатора Яна Фабера. Один з найвідоміших театральних режисерів, що досліджує людське тіло і його метаморфози, у Києві виставляє себе. На 30 років молодшого, у повній гармонії, та ще й на могильних плитах.

Ян Фабр, художник: «Це я в двадцять один – це моє свято життя, без негативу, лише один позитив і потенціал. Втім, навіть у такі моменти потрібно пам’ятати – потенціал минає, тому я поставив ці надгробки відомих письменників, акторів, режисерів.»

У наступному залі скандинавський скульптор Елмгрін – не приховує - у своїх роботах сексуальності сам не знаходить. Крім цієї миші ніхто не знає - чоловік це, чи жінка. А от у скульптурі, яку зробив спеціально для київської виставки явна трансцендентність.

Елмгрін, художник: «Колись ця коняка була малою, належала, якійсь дівчинці чи хлопцю, але всі ми виростаємо, змінюються і наші іграшки.»

З українських художників на виставці – Ілля Чічкан. він зняв звичайних мешканців військового містечка, як моделей з найвідоміших рекламних плакатів. Вийшло по-іншому, але не менш сексуально.

Ілля Чічкан, художник: «Реклама – это реальность такая придуманая, и вот у них тоже придуманая реальность, потому что у них в военном городке свои понятия красоты и всего такого»

Погляд на сексуальність і трансцендентність різний і в художників представлених на виставці. Адже і вік їхній від 35 до 98 років. Організатори кажуть – у рамках теми дали світовим світилам повну свободу. У підсумку у суботу PinchukArtCentre, партнером якого є міжнародний бренд «Неміроф», представить - 19 окремих експозицій, які об’єднує виставка, 15 світових прем’єр , та ексклюзиви, про які не ніде прочитаєте та по телевізору не побачите.

Олександра, гід виставки: «Работы Тани Сигал никто никогда не видел вживую. Ни на фото, ни на видео. Приходите и посмотрите их лично»


Переглядів: 2364
Поширень: 0