Справа в тому, що донедавна на початку процедури по присвоєнню будинку поштової адреси замовнику доводилось звертатися спочатку до КП БТІ щодо виготовлення технічного паспорту на об\'єкт нерухомого майна. Потім із техпаспортом - до управління містобудування і архітектури, де виготовляли свідоцтво про право власності. Після цього замовник подавав заяву щодо присвоєння поштової адреси. Далі його знову направляли до БТІ, де робився попередній висновок про можливість її присвоєння. Потім - знову ж таки УМіА з виготовленням рішення та супутніми документами. Завершував коло черговий візит із пакунком документів до Бюро технічної інвентаризації, де вносились дані в інвентарну справу та до даних Державного реєстру. Відтепер городянам слід лише один раз звернутися до КП «Вінницьке міське бюро технічної інвентаризації» і через певний час у цьому ж підприємстві забрати готову документацію. У зв\'язку з виготовленням висновків та довідок в одній організації (а саме в БТІ), окрім скорочення термінів виготовлення документації, відбулось також і загальне зменшення вартості послуг.

Як повідомила начальник КП «Вінницьке міське бюро технічної інвентаризації» Світлана Гунько, розмежування роботи БТІ та УМіА робиться саме для спрощення процедур і здешевлення їх вартості. «На даному етапі виконується затвердження розцінок на вищевказані послуги, - каже Світлана Гунько. - Але попередньо можна сказати, що розцінки в БТІ будуть вдвічі, а то й втричі здешевлені».

«Всі роботи, які будуть пов\'язані із проектуванням об\'єктів нерухомості, буде виконувати управління містобудування і архітектури. Що ж стосується вже побудованих об\'єктів (погодження прийняття об\'єкту будівництва в експлуатацію, присвоєння поштової адреси тощо) - виконуватиме БТІ. - розповідає заступник міського голови Володимир Слишинський - Тепер замовникам не потрібно буде витрачати зайві кошти та час, адже вартість процедур та час їх виконання в зв\'язку з комплексним наданням послуг значно зменшується».


Переглядів: 4616
Поширень: 0