Нещодавно до системи збору показників приладів обліку, яку було запроваджено на сайті www.pay.vn.ua, долучився ще один надавач послуг – ПАТ «Вінницяобленерго». І тепер вінничани окрім показників лічильників води та газу можуть вносити данні щодо споживання електроенергії.

Півтора року тому для точності здійснення нарахувань та зручності вінничан у місті було запроваджено електронну систему збору показників лічильників. Її суть полягає у тому, що кожна сім’я повинна протягом трьох останніх днів місяця внести показники своїх приладів обліку в єдину базу даних через Інтернет або повідомивши їх по телефону. Це дозволяє вирішити проблему розбіжностей, які можуть виникати між тими нарахуваннями, які здійснює підприємство, і тими, що людина вписує у свою розрахункову книжку по лічильнику.

Спочатку в єдину систему були об’єднанні бази даних показників лічильників, які обліковують об’єми споживання гарячої і холодної води та газу. Нещодавно до неї долучилось і ПАТ «Вінницяобленерго».

Внести показники лічильника можна з допомогою кількох каналів: через Інтернет та по телефонах 500-160 або 65-11-11. Через Інтернет це можна зробити на вже відомому сайті www.pay.vn.ua на сторінці кожного користувача (в Персональному кабінеті). Якщо людина протягом трьох останніх днів місяця подасть показники лічильника, то саме цей показник буде врахований при нарахуванні постачальниками електроенергії, газу та води. Ці нарахування потім буду відображені у єдиних рахунках, які отримують мешканці багатоповерхових будинків. Жителі приватного сектору можуть побачити їх на сайті www.pay.vn.ua.

Що стосується нарахувань за спожиту електроенергію, то зручність даної системи полягає у зменшенні кількості неспівпадання показників лічильників, по яких постачальники комунальних послуг здійснюють нарахування. Як правило, це відбувається через те, що контролери не можуть зняти їх через відсутність мешканців вдома. В таких випадках, щоб зробити нарахування спожитих послуг, контролер вносить приблизну кількість кіловат, яка близька до використаного об’єму домогосподарством за попередній місяць. Якщо ж споживач немає доступу до Інтернету - відкоригувати показники можна передзвонивши оператору на безкоштовний номер ПАТ «Вінницяобленерго» 0800-217-217, або 65-95-95.



Переглядів: 10469
Поширень: 0