Ідея забезпечення безкоштовним зв\'язком мешканців із диспетчерською «прямо» із приміщень ЖЕКів належить управлінню житлового господарства міської ради. Часті нарікання на роботу житлово-експлуатаційних контор змушували шукати рішення оперативної передачі інформації в органи влади. Нові таксофони дають можливість безперешкодно звертатись на «Гарячу лінію». Телефон знаходиться у доступному місці і кожен мешканець міста має вільний доступ до нього. Особливо ця послуга стає у нагоді, коли виникають конфліктні питання чи грубі порушення з боку працівників контор.

Робота про встановленню і підключенню таксофонів вже завершилась. Такий телефонний апарат має кожен ЖЕК. Працівники управління житлового господарства міської ради очікують позитивні результати. «Можливість громадян швидко і безперешкодно поскаржитись на роботу ЖЕКів буде стримувати співробітників житлово-експлуатаційних контор від грубих порушень, які вони можуть допустити у своїй роботі.» - вважає заступник начальника управління житлового господарства міської ради Роман Фурман.


Переглядів: 2946
Поширень: 0