Тепер вінничани можуть звертатись до чиновників не лише через відділ звернень, розташований у приміщенні «Прозорого офісу»; телефонувати до диспетчерів «Цілодобової варти» на 15-60 або ж відправляти свої звернення через сайти www.vmr.gov.ua або www.myvin.com.ua, - але й користуватись новим сервісом з допомогою розділу на офіційному сайті міської ради www.map.vmr.gov.ua. Про те, яким саме чином працюватиме «ноу-хау», розповіли 5 липня під час прес-конференції заступник Вінницького міського голови Володимир Слишинський та директор департаменту інформаційних технологій міської ради Олександр Риженко.

На сьогоднішній день у Вінниці налагоджена дієва система зворотного зв\'язку для обміну інформацією між мешканцями та органами місцевого самоврядування для того, аби городяни мали змогу через «Цілодобову варту» повідомити відповідні служби про проблемні ситуації, залишити відгуки або ж зауваження про роботу маршрутних таксі, а віднедавна - і закладів охорони здоров\'я. Окрім того, вінничани можуть через Інтернет звернутись до керівництва міста і безпосередньо до міського голови Володимира Гройсмана.

Проект «Мапа звернень громадян м. Вінниці» є складовою геоінформаційної системи міста, що представлена в мережі Інтернет на офіційному сайті Вінницької міської ради. Над розробкою цього проекту працювали фахівці департаменту інформаційних технологій муніципалітету спільно із ВМГО «Кредо» та за фінансової підтримки Міжнародного Фонду «Відродження».

Заступник міського голови Володимир Слишинський переконаний, що чим більше буде каналів комунікації, тим краще можна буде реагувати на звернення. «Міський голова Володимир Гройсман поставив завдання розробити додатковий сервіс, який дозволить наглядно демонструвати те, що відбувається у місті, - говорить Володимир Слишинський. - Крім того, багатьох цікавило питання, як можна отримати доступ до Генерального плану міста. На новоствореному Інтернет-ресурсі розміщена та частина Генплану, яку у відповідності до діючого законодавства можна опубліковувати. Крім того, тут розміщується інформація про аварійні ситуації, зупинки муніципальному транспорту, по різних закладах та установах обласного центру».

Алгоритм нового сервісу зв\'язку побудований таким чином, що після того, як мешканці повідомили про ту чи іншу аварійну ситуацію в будь-якому будинку чи мікрорайону в цілому, на відповідну ділянку мапи міста наноситься позначка. При наведенні курсору на цю позначку з\'являється детальна інформація по об\'єкту. Зокрема, суть проблеми (наприклад, відсутнє зовнішнє освітлення, водопостачання тощо) та стан її виконання (не опрацьовано, у процесі, або ж виконано). Таким чином, будь-хто із відвідувачів офіційного сайту Вінницької міської ради зможе, не виходячи із дому, отримати довідкову інформацію про аварійні ситуації або ж просто дізнатися, де саме знаходиться той чи інший будинок або вулиця.

За словами директора департаменту інформаційних технологій Вінницької міської ради Олександра Риженка, новий сервіс є дуже зручним та простим у користуванні. «Користування новим комунікаційним каналом зв\'язку не потребує додаткового навчання, - говорить Олександр Риженко. - Він містить детальний опис дій та пошуку необхідної інформації, правила оформлення звернення тощо. Людина, яка звертається, самостійно вирішує, чи буде висвітлюватись її звернення на мапі, чи надходитиме безпосередньо до тих осіб, які будуть займатись вирішенням її питання. Для цього слід лише заповнити відповідну форму і обов\'язково вказати свої контактні дані».

Щоб надіслати звернення, слід перейти за посиланням www.map.vmr.gov.ua, або на офіційному сайті www.vmr.gov.ua знайти розділ «Мапа звернень громадян». Далі у пошукову стрічку ввести потрібну вулицю та будинок та натиснути «Знайти». Клацнувши на відповідний об\'єкт карти з\'явиться віконце «Залишити звернення». Після того, як будуть заповнені усі обов\'язкові поля, на відповідній будівлі з\'явиться позначка. У разі, якщо заявник не забажає, аби його інформація була позначена на мапі міста, при поданні звернення слід поставити позначку «Приватне».

Такий новий канал комунікації дозволить забезпечити постійний обмін інформацією не лише між мешканцями та міською владою, але й скоординовувати роботу комунальних служб. Тож працівники ЖЕКів, підприємств «Вінницяміськтеплоенерго», «Вінницяводоканал», «Вінницяміськліфт» та інших обслуговуючих організацій зможуть більш ефективно та оперативно реагувати на проблеми по мірі їх надходження.


Переглядів: 8869
Поширень: 0