— У нас дублюється перевезення пасажирів трамваєм, тролейбусом і маршрутками, — говорить Борис Володимирович. — Потрібно пустити їх в обхід Соборної. А проїзд приватних автомобілів зробити платним. Бажаючих стане на 70 відсотків менше.

Такий досвід використовують у польському місті Краків. Автомобілісти можуть залишити авто на платній стоянці чи заплатити за проїзд центральною вулицею. Досвід китайців, коли в парні дні можна їздити автомобілям із парними номерами, а в інші — із непарними, для Вінниці не підходить.

— Бо наші умільці собі на кожен день номери зроблять і не поліняться щодня перекручувати, — говорить Рибак. — Кількаденний експеримент, коли по одній вулиці ми пропускали машини з чотними номерами, а по іншій — з нечотними, показав: від цього всім більше мороки. Ми відмовилися від такого.

Також Вінниця не використовуватиме досвід Європи, коли чиновники дістаються на роботу на велосипедах.

— У нас клімат не той, — розповідає Рибак. — Узимку на велосипеді замерзнути можна. І не забувайте, що ”бегущий начальник в военное время вызывает панику, а в мирное — смех”. Та й велосипедами зараз уже мало хто користується.


Переглядів: 6110
Поширень: 0