Капітальний ремонт міських доріг необхідно робити кожних 8-10 років, але у Вінниці він не проводився з 1980 року. Кількість автотранспорту постійно зростає. Дороги, які будувалися за старими технологіями, непристосовані для пересування транспорту у такій кількості, як сьогодні. «Дороги стали одним з моїх пріоритетів, бо вони у місті, на жаль, були доведені до незадовільного стану, - каже міський голова, - необхідно покращити існуючий стан покриття доріг, щоб воно могло забезпечувати якісне пересування по місту, але наявність мінімальних ресурсів вимагає від нас чіткого вирішення технологічного боку проблеми та пошуку оптимальних рішень. Необхідно розуміти, що раз і назавжди дорогу зробити неможливо – дорожнє полотно під час експлуатації постійно потрібно підтримувати в належному стані».

Кожного року після завершення зимового періоду служби, які задіяні у ремонті дорожнього полотна, роблять ревізію і корегують свої плани. Володимир Гройсман каже, що це корегування дає можливість збільшувати обсяг капітального і зменшувати обсяг ямкового ремонтів. Останній, на його переконання, є не зовсім ефективним та може використовуватись на обмежених територіях.

На реконструкцію доріг міста з міського бюджету у цьому році передбачено біля 20 млн. грн. З державного бюджету на вирішення проблем доріг кошти не виділяються. «Держава повинна відпрацювати чітку систему модернізації дорожньої системи, - переконаний мер, - і кошти, які сплачуються вінничанами у вигляді податків, повинні повертатися у місто і використовуватися на благо міста». Загалом цього року планується відремонтувати дорожнє покриття на 29 вулицях міста. В основному ремонт буде вестись за технологію тонкошарового покриття, яка застосовувалась зокрема для ремонту вул. Київської.

Володимир Мозговий позитивно оцінив ті підходи, які застосовуються у Вінниці при ремонті доріг. На його думку, без нових технологічних рішень вирішити проблеми ремонту за обмежені кошти неможливо. Науковець вважає, що подовження експлуатації доріг, відремонтованих із застосуванням новітніх технологій, дозволяє економити кошти бюджету. «Вітчизняні виробники виготовляють новітні матеріали для ремонту доріг з введенням пластифікаторів в суперасфальтобетон. – розповів під час об’їзду столичний експерт. - Це дозволяє розширити температурний діапазон експлуатації асфальтобетону та одночасно покращити його ущільненість. Модифікатори бітумів для асфальтобетону дозволяють покращити ресурс з точки зору їх деформативності, тріщиності і переносу низьких та високих температур. Суміш заповнює тріщини на асфальті та не дає воді, яка в них потрапляє, руйнувати покриття».

Саме суперасфальтобетон, який у світі вважається одним з найсучасніших матеріалів, використовується у Вінниці під час реконструкції доріг уже два роки. Цьогорічний ремонт доріг має розпочатись у Вінниці 19 травня, причому одночасно на декількох вулицях.


Переглядів: 3134
Поширень: 0