30-річний Ігор Цимбалюк, програміст із Вінниці збирається купити нову машину.

— У мене ”шкода”, їй три роки, — каже. — Зараз я вже можу купити дорожчу машину. Свою продам десь за 16 тисяч доларів. Трохи грошей підзбирав, на решту візьму кредит.

Чоловік вирішив спробувати всі нові моделі на тест-драйві.

— Усі тест-драйви в автосалонах безкоштовні, — пояснює. — Можна покататися, відчути як вони ведуть себе на дорогах. Днями спробував нову китайську марку ”джилі”. Мені вона не сподобалася. Ззовні гарна машина. Але зі зростом у метр вісімдесят, я в ній не поміщаюся. До того ж сервісних центрів для них немає.

Ігор планує купити позашляховик або автомобіль бізнес-класу.

тест-драйв у Вінниці

Заходимо в салон ”Тойота”. Перед фасадом стоїть ряд моделей із надписом ”тест-драйв”. Ігор звертає увагу на ”Тойоту Ленд Крузер 200”.

— Це нова модель, — пояснює менеджер автосалону Олег Воронко, 25 років. — У порівнянні із попередньою моделлю, тут більший салон, потужніший двигун та змінений дизайн.

За прайсом авто коштує $100 тис. Із липня на нього знижка 5%. Ігор хоче випробувати машину на дорозі. Перед тест-драйвом заповнює анкету.

— Щоб проїхатися на автомобілі треба мати при собі водійське посвідчення, — пояснює Олег. — Водійський стаж значення не має. Навіть, як вчора людина отримала права, ми не відмовимо.

Протестувати машини приходять як чоловіки, так і жінки. Останні люблять покататися на нових позашляховиках. Але жінки найчастіше купують невеликі машини із автоматичними коробками передач.

Усі машини для тест-драйву застраховані. У разі аварії водій не несе відповідальності за авто й не платитиме штраф.

Тест-драйв розпочинаємо від автосалону. Машина стояла на сонці, всередині жарко. Ігор вмикає кондиціонер, рушає з місця. За кілька хвилин у салоні стає прохолодно.

До 100 км машина розганяється менш ніж за 10 сек. Вибоїсту дорогу ”крузер” проходить м’яко, без стуку. Їдемо за місто, на ґрунтівку. Після дощів на дорозі глибокі колії.

— Посадка в машини висока, жодного разу днищем не кресонула, — зауважує Ігор. — Зможу спокійно заїжджати додому. На Старому місті в нас доріг немає.

У машині вдосталь місця водієві й пасажирам. Нахил сидінь і підголівники регульовані. Крісла мають сервомотори, ними керують джойстиком. Вентиляцію й обігрів можна забезпечити окремо для водія та пасажирів. Обдувачі підведено до кожного місця — це називається двозонним клімат-контролем. Його, а також аудіосистему, водій вмикає з керма. Стереозвук від CD-програвача чути із шести динаміків. Показники стану машини видно на табло бортового комп’ютера.

Основним недоліком ”Ленд Крузера” Ігор назвав великі габарити авто. У місті буде важко припаркуватися й розвернутися. Чоловік планує купити цю машину згодом.

У Вінниці можна пройти тест-драйв китайських авто ”джилі”, ”чері” та нової моделі ”Чана Бенні”. Записуватися треба за день. Замовлення по телефону автосалони не приймають. Слід приїжджати особисто — заповнити анкету й оплатити бензин.

Маршрути тест-драйву в усіх автосалонах визначені. За місто дозволяють виїжджати лише позашляховикам.

Проїхатися на російських та українських автомобілях до купівлі не дозволяють у жодному автосалоні.

— А що тут пробувати, — каже менеджер автосалону, що продає автомобілі ”Деу” та УАЗ Андрій Черкес, 30 років. — Машина як машина. Роками їх продаємо й нічого, їздять і ваша їздити буде. Ми ж гарантію даємо.


Переглядів: 4229
Поширень: 0