Дорогу "Житомир-Вінниця" обіцяють відремонтувати до 1 травня

19.02.13 17:45 2831

"Укравтодор" має намір завершити в цілому ямковий ремонт українських доріг орієнтовно до 1 травня поточного року.

Дорогу "Житомир-Вінниця" обіцяють відремонтувати до 1 травня

Про це заявив журналістам перший заступник голови "Укравтодору" Микола Мездрін в ході виїзної наради на ділянці ремонту дороги траси Київ-Одеса у вівторок, повідомляє прес-служба Кабміну.

За його словами, станом на 18 лютого "ямковістю було уражено" 36,9 тис. км доріг загального користування.

Водночас, як сказано у прес-релізі, на сьогоднішній день проведено ремонтні роботи на 4,7 тис. км доріг - відремонтовано 160 тис. кв. м дорожнього покриття.

В першу чергу роботи виконуються на дорогах Київ-Одеса, Київ-Чернігів, Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам'янка, Житомир-Вінниця, Київ-Знам'янка, Дніпропетровськ-Решетилівка, Дніпропетровськ-Миколаїв, Кіровоград-Миколаїв, Знам'янка-Луганськ-Ізварине та інших дорогах державного значення.

"Наразі в умовах міжсезоння проводяться роботи із застосуванням холодних асфальтобетонних сумішей згідно з технологіями, розробленими для застосування в зимових умовах. Для ліквідації ям повністю укомплектовані необхідним обладнанням понад 300 спеціалізованих бригад", - сказав Мездрін.

Він зазначив, що керівництво країни поставило завдання Укравтодору в найкоротші терміни провести необхідні ремонти, а уряд для цього виділив необхідне фінансування.

За словами Мездріна, закуплено необхідну кількість ремонтних та паливно-мастильних матеріалів для проведення ямкового ремонту.

Крім того, Мездрін заявив, що зима 2012-2013 року "за впливом погоди на руйнування автомобільного покриття - найжорсткіша за останні десять років".

"Перехід від плюсової до мінусової температури, під час якого волога потрапляє в тріщини, замерзає і руйнує дорогу, спостерігався неодноразово. З листопада по лютий, по суті, пройшло 5-6 зим поспіль. Внаслідок цього - руйнування дорожнього полотна", - сказав він.

Коментуючи стан доріг, він наголосив, що мережа автомобільних доріг України сформована в основному в 70-х - початку 80-х років, спроектована і побудована за старими нормативами.

"Зараз істотно збільшилася кількість транспортних засобів та фактичне навантаження на дорогах перевищує застарілі розрахункові показники від півтора до десяти разів", - зазначив також він.

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Українська правда
Система Orphus

Останні новини

Реклама