Відділення не тільки розширило площу, а й змінило формат обслуговування, виділивши зони самообслуговування, позбавивши тим самим відвідувачів від черг і стомлюючого очікування.

ПриватБанк Вінниця

Тепер клієнти ПриватБанку можуть отримати всі необхідні послуги самостійно, а співробітники банку стали універсальними фахівцями, готовими оформити будь-яку банківську послугу. Такий підхід суттєво економить час і виключає створення черг.

- У відділенні виділена зона самообслуговування, де клієнтам покажуть, як швидко виконати будь-яку банківську операцію, безкоштовно навчать новим технологіям і можливостям, - каже Вікторія Попович, керівник відділення. - Також співробітники банку із задоволенням навчають клієнтів банківському самообслуговуванню. Незабаром відвідувати офіси банку треба буде лише задля отримання картки чи обміну валют. Всі інші операції, навіть відкрити депозит, зручніше проводити вдома чи в офісі - через Інтернет або мобільний телефон. Для поповнення картки готівкою чи оплати послуг є цілодобові термінали самообслуговування. А комунальні квитанції вчасно допоможе сплатити система “Регулярних платежів”.

ПриватБанк постійно впроваджує нові технології безконтактного обслуговування для зручності своїх клієнтів, наприклад система QR-банкінгу - безконтактних платежів, яка дозволяє оплачувати покупки та отримувати доступ до банківських послуг, просто зчитуючи QR-код камерою смартфона, є новий додаток автоматичної оплати рахунків ФотоКаса - фотографуєте рахунок за комунальні послуги смартфоном, він автоматично відправляється в ПриватБанк, де оператор здійснює платіж за вказаними в рахунку реквізитами.

Також ПриватБанк не забуває про своїх юридичних клієнтів, це фінансування бізнесу під 4% річних — послуга “Гарантований платіж” , перехід на цілодобове обслуговування корпоративних клієнтів та підприємців в режимі 24/7/365.

Вікторія Попович, керуюча відділення ПриватБанку у ТЦ “КВАРТАЛ”, впевнена, що збільшена площа нового приміщення, відкрита архітектура без кабінетної системи, універсальні фахівці, термінали самообслуговування і більш зручне місце розташування зробило відділення ще більш зручним і комфортним для клієнтів.



Переглядів: 5732
Поширень: 0