«Київстар» розширює можливості віддаленої роботи для своїх співробітників

05.04.14 07:53 Новини компаній 2922

З 1 квітня 2014 року в «Київстар» формат роботи «Віртуальний офіс» з пілотного режиму переходить до стандартної HR-практики компанії. «Віртуальний офіс» дозволяє співробітникам працювати один день на тиждень віддалено – поза межами офісу. Тепер такий режим роботи доступний представникам практично всіх підрозділів компанії.

«Київстар» розширює можливості віддаленої роботи для своїх співробітників

Впровадження нового формату роботи «Віртуальний офіс» у «Київстар» почалося у 2012 році. В основу лягла ідея співробітника, опублікована на онлайн-платформі підтримки інновацій «Створи Свій Київстар». У 2012 році відбулися дві фази проекту – для IT-підрозділу і технічної дирекції центрального офісу «Київстар». Тоді можливість віддаленої роботи отримали понад 200 співробітників. Ґрунтуючись на позитивних відгуках керівників та учасників проекту, менеджмент компанії прийняв рішення про його подальшу реалізацію.

На третьому етапі більше 250 співробітників центрального офісу «Київстар» отримали можливість приєднатися до ініціативи і зробити свій робочий графік більш зручним. В результаті – 100% співробітників і 88% керівників, які взяли участь у проекті «Віртуальний офіс», оцінили його позитивний вплив на ефективність роботи. Наприкінці березня 2014 року Виконавчий комітет «Київстар» прийняв рішення про завершення пілотної фази та введення формату роботи «Віртуальний офіс» до стандартної HR-практики компанії.

За статистикою учасниками проекту стали: співробітники технічного та ІТ-відділів – 60%, співробітники комерційних відділів – 25%, представники інших підрозділів – 15%.

Примітно, що найбільш затребувані дні серед співробітників для віддаленої роботи – п'ятниця (40%), понеділок (23%) і середа (22%). Вівторок і четвер – найменш популярні дні (5% і 11% відповідно).

«В умовах високої динаміки та інтенсивного навантаження особливо важливо дбати про рівень комфорту умов праці. Кілька років тому в «Київстар» ми впровадили «Гнучкий графік» – можливість для співробітників самостійно обирати час початку трудового дня. Висока затребуваність цього інструменту показала, наскільки важливо кожному з нас мати можливість гнучко управляти робочим часом. «Віртуальний офіс» – це наступний крок у цьому напрямку, – коментує Олена Кропив'янська, директор з персоналу «Київстар». – І це незважаючи на те, що режим «Віртуальний офіс» у масовому використанні – непроста для управління практика. Високий рівень довіри «Київстар» до співробітників дозволяє нам бути впевненими в успіху та ефективності цього інструменту. Для нас «Віртуальний офіс» – це ще одна можливість підтримати співробітників, які забезпечують високі результати для компанії».

Результати пілотного проекту «Віртуальний офіс» показують, що ефективність роботи співробітників, які суміщають офісний і віддалений режими, підвищується. Робота «вдома» дозволяє більш ретельно сконцентруватися на задачі, скоротити терміни і підвищити якість її виконання. Такий режим роботи дозволяє більш гнучко будувати індивідуальний графік, витримуючи правильний баланс між роботою та особистим життям. При цьому забезпечується безперебійний перебіг бізнес-процесів.

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Київстар
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)